ویوو سیستم‌عامل جدید JoviOS را برای X30 معرفی می‌‌کند؟

0
1510
ویوو سیستم‌عامل جدید JoviOS را برای X30 معرفی می‌‌کند؟

محدودیت‌های اعمال شده در نزدیک به شش ماه گذشته بر شرکت هواوی، که در صدر آن‌ها محدودیت گوگل و سیستم‌عامل اندروید بود، این شرکت را وادار به توسعه سیستم‌عامل جدیدی به نام HarmonyOS یا Honegmeng OS نمود که با وجود آنکه ضد و نقیض‌هایی مبنی بر موبایلی نبودن آن از یک سو و سریع‌تر بودن آن از اندروید و macOS آینده این سیستم‌عامل را در ابهام فرو برده است اما این مسئله ظاهرا به نگرانی‌هایی برای دیگر چینی‌های این بازار نیز دامن زده تا جایی‌که آن‌ها را هم به فکر طراحی یک پلن B در غیبت اندروید انداخته است؛ جدیدترین مورد در این رابطه به شرکت ویوو و سیستم‌عامل جدید JoviOS آن تعلق دارد که احتمالا تا رونمایی از آن کمتر از یک ماه باقی مانده است. JoviOS که قرار است به زودی در گوشی جدید ویوو یعنی X30 معرفی شود البته هنوز پلتفرم کاملا ناشناخته‌ای به حساب می‌آید و در واقع به جز لوگوی آن چیز خاص دیگری در رابطه با این سیستم‌عامل نمی‌دانیم.

ویوو سیستم‌عامل جدید JoviOS را برای X30 معرفی می‌‌کند؟

ویوو تا به امروز برای تقریبا تمامی گوشی‌های اخیر خود از پوسته نرم‌افزاری FunTouch OS استفاده کرده است که تنها پوششی برای سیستم‌عامل اندروید به حساب می‌اید این بار اما JoviOS ظاهرا قرار است این تجربه را دگرگون ساخته و احتمالا با در اختیار قرار دادن مزایای قابل توجه‌ای مثل سرعت و روانی بیشتر نسبت به اندروید و دوام باتری بسیار بالاتر، شرایط را برای پذیرش یک پلتفرم موبایلی جدید فراهم کند.

جدا از این پلتفرم، تصویری نیز از X30 Pro 5G در دست داریم که بخش بالایی آن را با جک هدست در کناره سمت چپ نشان می‌دهد. آنچه تا به امروز در مورد این گوشی می‌دانیم به حضور یک دوربین پریسکوپی با 60 برابر زوم هیبریدی، پروسسور سامسونگ Exynos 980، صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ‌ به‌روزرسانی 90 هرتزی و رم تا 12 گیگابایت اشاره دارند.

منبع

ارسال یک پاسخ