ِRed Magic Mars گیمینگ‌فون جدید ZTE با 10 گیگ RAM

0
1664
ِRed Magic Mars گیمینگ‌فون جدید ZTE با 10 گیگ RAM

شرکت ZTE در آخرین روز فروردین‌ ماه سال جاری از یک گوشی مخصوص بازی با طراحی جذابی به نام Nubia Red Magic رونمائی کرد که ظاهر متفاوت شش ضلعی آن با دریچه‌های خروج هوا کاملا جلب توجه می‌کرد. این شرکت امروز نسخه تازه‌ای از این مدل را با نام نوبیا Red Magic Mars معرفی کرده که با وجود آنکه در زمینه طراحی با تغییر حاصی روبرو نشده و برخی قابلیت‌های آن نیز دست نخورده باقی مانده‌اند اما در زیر پوست خود تغییرات بزرگی را تجربه کرده که ارتقاء پردازنده، حافظه رم و حافظه داخلی و البته دوربین از آن جمله به حساب می‌آیند. ِRed Magic Mars مثل نسل قبلی با یک صفحه‌نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی پلاس (1080×2160 پیکسل) ارائه شده که با فناوری IPS LCD ساخته شده است.

ِRed Magic Mars گیمینگ‌فون جدید ZTE با 10 گیگ RAM

نوبیا Red Magic Mars به عنوان اولین و مهم‌ترین تغییر، انتقال اصلی از نسخه قبلی را با استفاده از پروسسور Snapdragon 845 برطرف کرده و با وجود اینکه این کار را در حالی‌که کوالکام به زودی پروسسور جدید خود را عرضه می‌کند، خیلی دیر انجام داده اما هنوز می‌توان از این کار ZTE کاملا راضی بود. تغییر دیگر در زمینه حافظه رم رخ داده که جدا از 6 یا 8 گیگابایت مدل قبلی حالا یک نسخه 10 گیگابایتی نیز برای آن عرضه می‌شود. حافظه داخلی در مدل پیشین تنها 64 و یا 128 گیگابایت بود اما حالا جدا از این دو حافظه در یک نسخه 256 گیگابایتی نیز عرضه می‌شود.

ِRed Magic Mars گیمینگ‌فون جدید ZTE با 10 گیگ RAM
سیستم‌عامل دستگاه Red Magic OS 1.6 نام دارد که براساس اندروید 9 پای است و یک دکمه برای غیر فعال کردن همه فعالیت‌های سیستم، حین بازی نیز در این گوشی در نظر گرفته شده است. در کناره‌های دستگاه دو منطقه حساس به تماس وجود دارد که حکم دکمه‌های کناری در دسته‌های بازی کنسول‌های خانگی را دارد و یک موتور خطی فیدبک لرزشی موسوم به 4D Shock را در آن ایجاد می‌کند. اسپیکرهای استریو با صدای DTS 7.1 دیگر نکته جذاب در مورد این گوشی‌ست که در برخی بازی‌ها برای تعیین محل دشمنان بسیار با اهمیت خواهد بود
برای این مدل لوازم حانبی متعددی معرفی شده که از آن جمله می‌توان به کنترلرهای بلوتوث با دکمه‌های سخت‌افزاری، باکس ترکیبی USB-C و جک هدست و یک هدست جداگانه با میکروفون اشاره کرد.

ِRed Magic Mars گیمینگ‌فون جدید ZTE با 10 گیگ RAM
باتری 3,800 میلی آمپر ساعتی Red Magic Mars تغییری نسبت به قبل نکرده و در رنگ‌آمیزی نیز به جز دو رنگ مشکی و قرمز، یک رنگ ارتشی (Camo) نیز وجود دارد که نسخه دارای 10 گیگابایت رم به این رنگ ارائه می‌شود. نمی‌شود. دوربین بخش پشتی اما از 24 مگاپیکسلی f/1.7 در مدل پیشین حالا به 16 مگاپیکسل f/1.8 رسیده و دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی‌ست.

ِRed Magic Mars گیمینگ‌فون جدید ZTE با 10 گیگ RAM
نسخه پایه Red Magic Mars با حافظه 6GB/64GB با قیمت 2,700 یوان (نزدیک به 388 دلار) عرشه شده و نسخه 8GB/128GB و 10GB/256GB آن نیز به ترتیب 3,200 یوان (460 دلار) و 4,000 یوان (575 دلار) عرضه می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ