پوستر لو رفته‌ای مشخصات Oppo A8 و A91 را افشا کرد!

0
1943
پوستر لو رفته‌ای مشخصات Oppo A8 و A91 را افشا کرد!

به تازگی تصویر لو رفته‌ای از گوشی‌های آینده شرکت اوپو منتشر شده که در آن مشخصات و تصاویر دو گوشی Oppo A8 و A91 همراه با طراحی Reno 3 به وضوح قابل مشاهده است. این نخستین باری‌ست که اطلاعات و تصاویری در مورد این گوشی‌ها منتشر می‌شود و بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که در آینده نیز اطلاعاتی از این دست منتشر شود.

با نگاهی به تصاویر مشخص می‌شود که Oppo A8 و A91 تقریبا از طراحی یکسانی بهره می برند و در هر دو از صفحه‌‌نمایش‌هایی با حاشیه اندک و ناچ قطره‌ای در بخش بالایی استفاده شد است هرچند در این میان ظاهرا در A91 با طراحی ظریف‌تری روبرو می‌شویم و جهار دوربین در پشت آن دیده می‌شوند. دوربین اصلی A91 ظاهرا یک نمونه 48 مگاپیکسلی‌ست و 8 گیگابایت رم و 129 گیگابایت حافظه داخلی دارد. در مورد شارژ سریع باتری این گوشی نیز به فناوری VOOC 3.0 اشاره شده که به معنای توان 20 واتی شارژر خواهد بود.

پوستر لو رفته‌ای مشخصات Oppo A8 و A91 را افشا کرد!

در مورد Oppo A8 به یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی، حافظه 128 گیگابایتی و باتری 4,230mAh به عنوان نکات اصلی قابل اشاره در مورد این گوشی اشاره شده که ظاهرا با توجه به طراحی دستگاه و نام‌گذاری آن، در حال به تصویر کشیدن نمونه‌ای میان‌رده هستند. این پوستر اطلاعات دیگری در مورد این دو گوشی ارائه نمی‌دهد اما از سوی دیگر طراحی گوشی محبوب Reno3 و نسخه 5G آن را تأیید می‌کند

در‌ این تصویر به دوربین 64 مگاپیکسلی در Reno3 اشاره شده و در نسخه پروی این گوشی نیز ضخامت 7.7 میلی‌متری و صفحه‌نمایش 90 هرتزی مهم‌ترین نکات را تشکیل می‌دهند.

نگفته پیداست که اصالت و درستی این تصویر را نمی‌توان به صورت مستقل تأیید کرد و تا زمان رونمایی از این مدل‌ها هنوز ممکن است بسیاری از اطلاعات در مورد آن‌ها با تغییر روبرو شود.

منبع

ارسال یک پاسخ