پوشیدنی‌های جدید سامسونگ؛ گیر فیت 2 پرو و Gear Sport می‌آیند

0
2058
پوشیدنی‌های جدید سامسونگ؛ گیر فیت 2 پرو و Gear Sport می‌آیند

وقتی صحبت از پوشیدنی‌های به میان می‌آید سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن و نقشه‌‌های زیادی برای اجرا دارد. طبق خبرهای به دست آمده در ماه‌های باقی مانده از سال جاری میلادی باید منتظر دو دیوایس پوشیدنی متفاوت از این برند باشیم. دستبند سلامتی گیر فیت 2 پرو و ساعت ترکیبی Gear Sport محصولات جدید سامسونگ در این رده برای سال جاری هستند.

Gear Sport که چندی پیش تأییدیه FCC را نیز دریافت کرد هنوز دیوایسی ناشناخته در این میان است و از آن به عنوان یک پوشیدنی مابین ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی یاد می‌شود هنوز معلوم نیست پر کردن فاصله مابین یک دستبند سلامتی تا یک اسمارت‌واچ از نگاه سامسونگ چگونه انجام می‌شود اما می‌توان انتظار دیدن یک ساعت با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر اما بدون سیستم‌عامل و با درجه مقاومت بسیار بالاتر در برابر آب و گرد و خاک را داشت. از این دیوایس یک شماتیک در دسترس قرار دارد که در بالا دیده می‌شود و در آن تنها نکته قابل اشاره گرد بودن صفحه‌نمایش است.

پوشیدنی‌های جدید سامسونگ؛ گیر فیت 2 پرو و Gear Sport می‌آیند

گیر فیت 2 پرو از سوی دیگر در لیست رسمی سایت سامسونگ قرار گرفته و به این صورت می‌توان انتظار معرفی آن در آینده نزدیک را داشت. حتی اینک نام مدل Gear Fit 2 Pro نیز مشخص شده و سامسونگ از آن با عنوان SM-R365 نام می‌برد. برخی از حدس و گمان‌ها در مورد این دستبند، به احتمال معرفی آن همراه با گلکسی Note 8 یا یک هفته بعدتر در نمایشگاه IFA 2017 اشاره می‌کنند.

منبع

ارسال یک پاسخ