چهار قابلیت پنهان ابزارهای پوشیدنی گلکسی برای ساده‌تر کردن زندگی

0
2069
چهار قابلیت پنهان پوشیدنی‌های گلکسی برای ساده‌تر کردن زندگی

ابزارهای پوشیدنی گلکسی چه برای رهگیری روزش صبحگاهی و یا گوش کردن به موسیقی مورد علاقه استفاده شوند، می‌توانند زندگی هرروزه‌تان را شادتر و غنی‌تر کنند. اما این تنها کار آنها نیست. ساعت‌های هوشمند و ایربادهای سامسونگ قابلیت‌هایی دارند که راحتی و سادگی را در کارهای روتین شما به ارمغان می‌آورند. در ادامه به چهار مورد از قابلیت‌های کمترشناخته شده ابزارهای پوشیدنی گلکسی اشاره می‌کنیم.

قفل هوشمند

آیا تا به حال پیش آمده که بگویید ای کاش گوشی هوشمندتان در بعضی جاها خودش باز می‌شد؟ با استفاده از قفل هوشمند یا Smart Lock که از اندروید 5 و سال 2014 در دسترس قرار گرفته است، شما می‌توانید گوشی هوشمندتان را در موقعیت‌ها و مکان‌هایی که برایتان امن هستند، بدون وارد کردن رمز یا اسکن اثر انگشت، باز کنید.

چهار قابلیت پنهان پوشیدنی‌های گلکسی برای ساده‌تر کردن زندگی

با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید تعیین کنید که اگر گوشی هوشمندتان به ساعت‌ گلکسی‌تان متصل بود یا اینکه وقتی گوشی همراه‌تان بود، از حالت قفل خارج بماند. به این ترتیب می‌توانید به سرعت به اپلیکیشن‌هایی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. حتی می‌توانید تعیین کنید در مکان‌های امنی مانند خانه هم گوشی‌تان از حالت قفل خارج شود.

Buds Together

گوش کردن به موسیقی با دوستان لذت‌بخش‌تر است. قابلیت Buds Together که اولین بار در نسخه گلکسی Buds Live ارائه شد، اشتراک‌گذاری موسیقی موردعلاقه تان با دیگران را همزمان با گوش کردن به آن با یک صدای عالی، براحتی ممکن می‌کند.

برای فعال کردن این قابلیت تنها کافی است روی آیکون Music Share در بخش Quick Panel گوشی ضربه زده و ایرباد موردنظرتان را برای اشتراک‌گذاری آن موسیقی انتخاب کنید. وقتی دوست‌تان این دعوت را روی دستگاه خودش بپذیرد، می‌توانید همزمان اما روی گلکسی ایربادهای مجازی خودتان، به آن آهنگ گوش کنید.

Auto Switch

خیلی از ما تنها یک ایربادز اما چندین دستگاه قابل اتصال در خانه داریم. قطع کردن مکرر اتصال بلوتوثی آن از یک دستگاه و وصل کردن آن به دستگاه دیگر واقعا خسته کننده است. عالی نمی‌شد اگر ایربادزتان می‌توانست بصورت خودکار و در زمان نیاز شما، خودش به دستگاه جدید وصل شود؟

قابلیت Auto Switch که با نسخه گلکسی Buds Pro معرفی شد براحتی اتصال گلکسی Buds Pro شما را به دستگاه‌های مختلف بصورت خودکار مدیریت می‌کند. فرض کنیم وقتی در حال تماشای فیلم روی تبلت گلکسی هستید، روی گوشی گلکسی‌تان یک تماس دریافت کنید. به جای آنکه مجبور باشید بصورت دستی ایربادز را از تبلت جدا کرده و آنها را به گوشی‌تان وصل کنید، وقتی شما تماس را وصل کنید، این قابلیت بصورت خودکار اتصال بلوتوثی را از تبلت به گوشی‌تان منتقل می‌کند.

Hand Wash

امروزه بهداشت شخصی بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد، مخصوصا وقتی مسئله شستن دست‌ها مطرح باشد. اما به خاطر داشتن اینکه مرتب دست‌هایمان را بشوییم می‌تواند در شلوغی کارهای روزمره‌مان سخت باشد.

چهار قابلیت پنهان پوشیدنی‌های گلکسی برای ساده‌تر کردن زندگی

مدت کمی بعد از اتفاقات سال گذشته که شرایط سراسر جهان را تغییر داد، سامسونگ اپلیکیشن Hand Wash را برای ساعت‌های هوشمند گلکسی معرفی کرد. این اپلیکیشن روشی عملی اما ساده را فراهم می‌کند تا همیشه به خاطر داشته باشید که مرتب دست‌هایتان را در طول روز بشویید. کافیست ابتدا هشدار این اپلیکیشن را تنظیم کنید تا در زمان‌های معین و مناسب به شما یادآوری کند تا دست‌هایتان را بشویید. با استفاده از بروزرسانی جدید این اپلیکیشن، وقتی شما شروع به شستن دست‌ها کنید، ساعت هوشمند گلکسی بصورت خودکار یک شمارشگر 25 ثانیه‌ای را فعال خواهد کرد که برابر با زمان پیشنهادی سازمان جهانی بهداشت برای شستن دست‌ها است. در بخش داشبورد این اپلیکیشن همچنین می‌توانید رهگیری کنید که در طول روز چندبار دست‌هایتان را شسته‌اید و حتی روند این کار در کل هفته را هم مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ