چگونه طراحی سایت موفقی داشته باشیم؟

0
3790
چگونه طراحی سایت موفقی داشته باشیم

طراحی سایت: امروزه حضور در دنیای تجارت الکترونیک یکی از مهم‌ترین مواردی است که مدیران کسب و کار‌ها در برنامه خود قرار می‌دهند ، در این مقاله در مورد الفبای تجارت الکترونیک صحبت خواهیم کرد ، پس با ما همراه باشید .

گزارش آگهی

طراحی سایت اولین قدم در تجارت الکترونیک

اولین قدم در تجارت الکترونیک طراحی سایت است، مدیران کسب و کار‌ها معمولا برای داشتن یک جایگاه مناسب در دنیای اینترنت همیشه به دنبال داشتن یک وب سایت استاندارد و جذاب در دنیای اینترنت هستند. اما چگونه می‌توان در دنیای اینترنت به موفقیت رسید .

برای داشتن یک وب سایت جذاب و استاندارد باید این نکته را در نظر داشته باشید که سایت شما تمامی استاندارد‌های طراحی سایت جهانی را داشته باشد. برای اینکه بدانید طراحی سایت شما با استاندارد‌های جهانی وب طراحی شده است می‌توانید آدرس اینترنتی سایت‌تان را در آدرس www.w3.org بررسی کنید این وب سایت به شما اعلام می‌کند که سایت شما چه مشکلاتی را داراست ، نکات ضعف سایت شما از نظر استاندارد‌های طراحی سایت چیست .

چگونه طراحی سایت موفقی داشته باشیم

چه ویژگی‌هایی باید در طراحی سایت اعمال شود؟

1- سایت طراحی شده باید سریع لود شود : استفاده از تصاویر با حجم کم و کیفیت بالا توسط فتوشاپ باعث می‌شود سرعت لود سایت شما بیشتر باشد.

2- طراحی سایت باید ریسپانسیو باشد : طراحی سایت ریسپانسیو در حقیقت داشتن نسخه موبایل وب سایت‌ها است . امروزه داشتن نسخه موبایل یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های سایت‌های طراحی شده در دنیای اینترنت است .

3- رعایت اصول سئو سایت : یکی دیگر از اصول بسیار ضروری که باید در سایت طراحی شده مورد توجه قرار گیرد ، اصول سئو سایت است ، سئو امروزه به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی برای گسترش کسب و کار‌های در دنیای اینترنت به شمار می‌رود ، از این رو اغلب وب مسترها و صاحبان کسب و کار‌ها به دنبال داشتن رتبه در صفحات اول موتور‌های جستجو هستند ، حضور در صفحه اول گوگل امروزه یک اولویت بسیار ضروری برای رقابت با سایر رقبا در دنیای اینترنت است . پیش نیاز انجام سئو سایت داشتن تمامی استاندارد‌های مذکور در ابتدای مقاله است ، همچنین سایت طراحی شده باید با اصول سئو سازگار باشد تا بتوان روی تک تک کلمات کلیدی مورد نظرمان کار کنیم.

چگونه طراحی سایت موفقی داشته باشیم

با اجرای اصول و موضوعات مذکور تا حدودی وب برندینگ در دنیای اینترنت بصورت طبیعی برای مجموعه شما انجام خواهد گرفت اما برای وب برندینگ این تنها آغاز راه است ، وب برندینگ امروزه یکی از علوم بسیار پر طرفدار در آی تی می‌باشد در این مقاله سعی میکنیم تعدادی از این موضوعات را برای شما ارائه کنیم . همانطور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی امروزه به عنوان یک ابزار بسیار کاربردی برای وب برندینگ پس از طراحی سایت به شمار می‌رود ، حتی حضور در شبکه‌های اجتماعی امروزه در سئو سایت هم تاثیر فراوانی دارد ، پس از طراحی سایت باید شما به طراحی تصاویر ، ویدئو‌ها و محتوای‌های آموزشی تبلیغی بپردازید اما این نکته را در نظر داشته باشید که محتوای تولید شده نباید بصورت مستقیم به تبلیغ شما بپردازد . تا جایی که می‌توانید به تبلیغ غیر مستقیم بپردازید .

در این مقاله سعی شد مقدماتی نحوه داشتن یک طراحی سایت موفق رابرای شما عزیزان ارائه کنیم  ، شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در مورد طراحی سایت در آدرس اینترنتی زیر بدست آورید : www.inten.asia

ارسال یک پاسخ