این کابل USB آیفون 128 گیگابایت حافظه دارد!

0
2988
کابل usb با حافظه داخلی MemoriesCable

لوازم جانبی آی‌دیوایس‌های اپل به ویژه گوشی‌های آیفون این شرکت از گذشته تا به امروز از تنوع فوق‌العاده زیادی برخوردار بوده‌اند و شاید نتوان هیچ گوشی دیگری را در دنیا با لوازم جانبی به این میزان تنوع پیدا کرد. به تازگی یک اکسسوری تازه‌ برای آیفون معرفی شده که در نگاه اول یک کابل USB لایتنینگ ساده و کوتاه است اما در عمل این کابل USB آیفون 128 گیگابایت به حافظه آی‌فون‌تان اضافه می‌‌کند!

یکی از مشکلات کاربران در حین خرید گوشی‌های آی‌فون حافظه کم مدل‌های ارزان‌قیمت و هزینه بسیار بالای تهیه گوشی‌های دارای حافظه بالاست از این رو حافظه‌های جانبی متنوعی برای آیفون در دسترس قرار دارد که در طرح‌ها و شکل‌های گوناگون تولید شده‌اند. جدیدترین طرح در این زمینه به کابل حافظه‌دار MemoriesCable از PhotoFast تعلق دارد. این دیوایس که کاملا به صورت یک USB معمولی با سر لایتنینگ برای اتصال به آی‌فون‌های جدید طراحی شده در کاربرد عادی خود به صورت یک کابل USB ساده عمل می‌کند اما در کاربردی دیگر با نصب اپلیکیشن PhotoFast امکان ذخیره فایل‌های مختلف تا حجم 128 گیگابایت برای کاربران فراهم می‌شود.

USB آیفون - کابل usb با حافظه داخلی MemoriesCable

یک نکته بسیار مهم و ظریف در این میان وابسته بودن دسترسی به این حافظه به حسگر اثر انگشت دستگاه با Touch ID است به بیان دیگر سایر کاربران امکان دسترسی غیر مجاز به این حافظه را نخواهند داشت.

USB آیفون - کابل usb با حافظه داخلی MemoriesCable

این کابل USB آیفون قرار است به زودی در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی ارائه شود و در مورد قیمت دقیق آن هنوز صحبتی به میان نیامده است.

منبع

ارسال یک پاسخ