کنابه هواوی به سامسونگ: منتظر یک آپگرید واقعی باشید!

0
1794
کنابه هواوی به سامسونگ: منتظر یک آپگرید واقعی باشید!

در حالی‌که سامسونگ از کمپین تبلیغاتی گلکسی نوت9 خود برای تمسخر اپل استفاده می‌کند، حالا رقیب اندرویدی این شرکت یعنی هواوی نیز از همین استراتژی به نفع خود بهره برده است. این جنگ تبلیغاتی البته به خودی خود ارزشی ندارد و به جز مشتی کلمات نمی‌توان ارزش دیگری برای آنها قائل شد اما برای بعضی از کاربران، ارزش این کلمات بیش از اندازه بوده و احتمالا در انتخاب و خرید آنها تأثیرگذار است از همین رو شاید در پس کنایه هواوی به سامسونگ استراتژی جذب برخی مخاطبان مردد در این میان نیز باشد.

انتقاد هواوی از سامسونگ به تغییر نکردن طراحی و بسیاری از امکانات گلکسی نوت 9 نسبت به Note8 سال گذشته است جائی‌که تقریبا از همان فرم سابق در این گوشی استفاده شده و دوربین‌های آن نیز به طور کامل از گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس به عاریت گرفته شده است. هواوی با انتقاد از این سیاست به این نکته اشاره کرده که این شرکت پیش از این آپگرید واقعی پرچمداران خود را از یک نسل به نسل بعدی ارائه کرده است. این شرکت اینگونه می‌‌گوید:

ما در زمان معرفی هواوی P20 Pro یک جهش بزرگ برداشتیم. [سیاست] ما همه راجع به آپگریدهای واقعی بوده که هر روزه یک اختلاف‌ [با نسل‌های قبلی] را ایجاد می‌کند مثل دوربین با لنز سه‌گانه 40 مگاپیکسلی با 5x زوم و بسیاری دیگر. تصور کنید که چه چیزی در راه است…

با اینکه در این توئیت هواوی هیچ اشاره‌ای به سامسونگ و گلکسی نوت9 نشده اما از زمان انتشار و لحن گفتار و اشاره به آپگریدهای واقعی می‌توان به روشنی کنایه هواوی به سامسونگ را متوجه شد. اشاره هواوی به آنچه در راه است ظاهرا به میت 20 پرو اشاره دارد که چند روزها و هفته‌های آینده احتمالا با 4 دوربین رونمائی می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ