گزارش مالی شائومی در Q2 2017؛ ارائه 23 میلیون گوشی

0
2196
گزارش مالی شائومی در Q2 2017؛ ارائه 23 میلیون گوشی

گزارش مالی شائومی برای سه ماهه دوم سال 2017 میلادی منتشر شد و در آن اوضاع بهتری برای این شرکت چینی به چشم می‌خورد. از زمانی که شائومی قصد تبدیل شدن به برند شماره موبایل را داشت اینک تقریبا 3 سال می‌گذرد و از آن زمان به بعد با ظهور برندهای نوظهور و کاملا موفقی مثل Oppo و vivo اوضاع برای شائومی به گونه‌ای تغییر کرد که نه‌تنها این قصد محقق نشد بلکه این شرکت از لیست برندهای برتر داخل کشور چین نیز خارج شد. حالا با اعمال برخی سیاست‌های جدید شرایط به سمت بهبود برای این شرکت پیش می‌رود.

امروز در گزارش مالی شائومی برای سه ماهه دو سال جاری میلادی اعداد امیدوارکننده‌ای به چشم می‌خورد که مهم‌ترین آنها ارائه (shiping) بیش از 23 میلیون گوشی به بازار در این فاصله زمانی است. البته ارائه گوشی به بازار با فروش آن تفاوت دارد و لزوما این عدد امیدوارکننده به معنای فروخته شدن تمامی این 23 میلیون گوشی نیست. به گفته Lei Jun مدیرعامل شرکت شائومی، ارائه تعداد بیشتری گوشی به بازار در نتیجه سیاست جدید این شرکت در فوکوس بیشتر در فروشگاه فیزیکی خورده‌فروشی است. این برند در حال حاضر 123 فروشگاه فیزیکی Mi Home در کشور چین دارد و قصد دارد همین فردا 14 فروشگاه دیگر را نیز بازگشایی کند. همچنین شائومی در همکاری با فروشگاه‌های انلاین پرطرفداری مثل JD.com و Tmail نیز قصد دارد حضور خود در بازار را پر رنگ‌تر کند.

گزارش مالی شائومی در Q2 2017؛ ارائه 23 میلیون گوشی

شائومی در هند بسیار پیشرفت کرده و نسبت به سال گذشته اینک 328 درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است. گوشی Redmi Note 4 پر فروش‌ترین گوشی هوشمند بازار هند در این فاصله زمانی بوده و اولین فروشگاه Mi Home نیز چندی پیش در این کشور افتتاح شده است. Xiaomi قصد دارد تا دو سال آینده تعداد فروشگاه‌های فیزیکی خود در هند را به 100 عدد افزایش بدهد. این برند در زمینه تحقیق و توسعه فعال بوده و چندی پیش Surge S1 اولین پروسسور خود را نیز به بازار عرضه کرد؛ چیپ‌ستی که طبق اطلاعات به دست آمده ظاهرا به زودی در یک گوشی نوکیا نیز ظاهر می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ