گلکسی A8s با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی LCD و حفره‌ای در بالا

0
2318
گلکسی A8s با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی LCD و حفره‌ای در بالا

پس از آنکه گلکسی A9s و گلکسی A6s اولین گوشی‌های سامسونگ نام گرفتند که توسط این شرکت تولید نشده و کار ساخت آنها به یک شرکت چینی دیگر به نام Wintech واگذار شد حالا ظاهرا باید منتظر نقش‌آفرینی یک چینی دیگر در ساخت گوشی جدید سری A شرکت سامسونگ یعنی گلکسی A8s باشیم. از گلکسی A8s تا به امروز خبرهای مختلفی نقل شده اما اطلاعات امروز در مورد این گوشی کامل‌تر از همیشه است؛ به گفته منبع این خبر، A8s قرار است با یک صفحه‌نمایش 6.39 اینچی به بازار ارائه شده که طبق طراحی جدید Infinity-O شرکت سامسونگ یک حفره دایره‌ای کوچک در گوشه بالا سمت چپ آن قرار دارد که دوربین سلفی را در خود جای داده است. نکته جالب در مورد این صفحه‌نمایش برخلاف انتظار، LCD بودن آن است و این در حالی‌ست که این شرکت به خصوص در سری A تقریبا همیشه از پنل‌های OLED ساخت خود این شرکت بهره برده است. علت LCD بودن این صفحه‌نمایش به این واقعیت باز می‌گردد که خود سامسونگ سازنده این پنل نبوده و یک شرکت چینی به نام BOE در حال تولید آن است.

گلکسی A8s با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی LCD و حفره‌ای در بالا

انتخاب BOE گزینه جالب توجه‌ای در این میان به نظر می‌رسد چرا که این شرکت دقیقا همان شرکتی‌ست که در حال حاضر برای هواوی در حال ساخت پنل OLED برای گوشی Mate 20 Pro بوده و هواوی نیز به تازگی ادعا کرده که پیش از سامسونگ اقدام به ارائه اسمارت‌فونی با طراحی Inifity-O خواهد کرد که این ادعا و جذب شدن سامسونگ به این شرکت می‌تواند به این معنا باشد که هر دو برند از یک صفحه‌نمایش LCD برای این کار بهره خواهند بود. ظاهرا حفره محل دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در این گوشی دارای قطر نسبتا زیاد 6.7 میلی‌متری است و ظاهرا این عدد در گلکسی S10 بسیار کمتر و به 2 تا 3 میلی‌متر خواهد رسید.

جدا از صفحه‌نمایش سایر اطلاعات در مورد گلکسی A8s به حضور پروسسور Snapdragon 710، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقاء 128 گیگابایتی تعلق دارد. ظرفیت باتری این گوشی نیز ظاهرا 3 هزار میلی آمپر ساعت خواهد بود و در بخش پشتی ان نیز سه دوربین 24، 10 و 5 مگاپیکسلی وجود دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ