گلکسی C5 Pro با 2 دوربین 16 و قیمت 360 دلاری می‌آید

0
3740
گلکسی C5 Pro با دو دوربین 16 و قیمت 360 دلاری می‌آید

گلکسی C5 Pro نام گوشی جدید رده میانی سامسونگ است که ظاهرا به زودی به صورت رسمی رونمایی می‌شود. گلکسی C5 Pro چندی پیش در سایت رگولاتوری TENAA چین ظاهر شده و سرتیفیکیت وای‌فای آن در FCC نیز منتشر شد. این مدل همچنین چند روز قبل در لیست یک بنچ‌مارک نیز جای گرفت و بدین‌ترتیب مشخصات آن تا حدودی مشخص شد.

از گلکسی C5 Pro که در فوروم سامسونگ نیز نسخه مشکی‌رنگ آن دیده شد حالا اطلاعات کامل‌تری در دست است که سیمای آن را بهتر ترسیم می‌کند. این گوشی از یک صفحه‌‌‌نمایش فول اچ‌دی (با سایز اعلام نشده اما نچندان کوچک) برخوردار است و توان پردازشی مورد نیاز آن توسط چیپ‌ست Snapdragon 625 تأمین می‌شود. حافظه رم دستگاه 4 گیگابایت بوده و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. با این میزان حافظه رم و حافظه داخلی و همچنین رده کاربری دستگاه، شاید بتوان C5 Pro را حداقل در برخی بازارها رقیبی برای Nokia 6 Arte که چندی پیش به عنوان نسخه بین‌المللی نوکیا 6 با بدنه مشکی‌رنگ و حافظه داخلی 64 گیگ به نمایش گذاشته شد تلقی کرد.

گلکسی C5 Pro با دو دوربین 16 و قیمت 360 دلاری می‌آید

در این حالت اما C5 Pro یک برتری مهم را بر رقیب خود ارائه می‌کند جایی‌که با وجود استفاده هر دو گوشی از دوربین 16 مگاپیکسلی در بخش پشتی، دوربین دوم نوکیا 6 تنها 8 مگاپیکسل است اما با توجه به رویکرد تازه شکل گرفته در مجموعه سامسونگ، دوربین دوم بالای صفحه‌نمایش C5 pro اینک به 16 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است هر چند ظاهرا خبری از فوکوس خودکار در این دوربین نیست و ارتقا مگاپیکسل نیز معمولا تضمینی برای کیفیت بالاتر یک دوربین نخواهد بود اما حداقل در نگاه خریداران، دو برابر شدن مگاپیکسل معادل مستقیمی برای دو برابر شدن کیفیت دوربین به نظر می‌رسد.

طبق اطلاعات تأیید نشده، Samsung Galaxy C5 Pro در زمان معرفی و حضور در بازار 2,499 یوان یعنی نزدیک به 360 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت که آن را از این لحاظ نیز بسیار به قیمت 300 یورویی نوکیا برای مدل Arte Black نزدیک نشان می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ