گوشی ارزشمند Honor 9A به‌زودی در بازار ایران

0
1887
گوشی ارزشمند Honor 9A به‌زودی در بازار ایران

گوشی هوشمند Honor 9A جدیدترین محصول میان‌رده آنر که اخیرا بصورت جهانی عرضه شده بود، به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. آنر 9A یک گوشی میان‌رده برای کسانی است که قصد خرید یک گوشی با امکانات نسبتا خوب اما قیمت مناسب را دارند. آنر با توجه به نیاز کاربران به یک گوشی هوشمند همه‌جانبه، آنر 9A را راهی بازار کرده است.

گوشی ارزشمند Honor 9A به‌زودی در بازار ایران

یکی از مهم‌ترین ویژگی های Honor 9A، باتری 5000 میلی آمپری آن است که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بیش از 24 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد از گوشی استفاده کند. بسیاری از کمپانی‌های مطرح ساخت گوشی‌های هوشمند، قابلیت Reverse Charging را تنها در گوشی‌های پرچمدار خود قرار داده اند اما آنر این فناوری را به گوشی خوش قیمت خود آورده تا همه کاربران از به‌روزترین تکنولوژی‌ها بهره‌مند شوند. به زبان ساده، تنها با استفاده از یک کابل به سادگی امکان استفاده از این گوشی به عنوان پاوربانک وجود دارد.

گوشی ارزشمند Honor 9A به‌زودی در بازار ایران

یک بلندگوی بسیار قدرتمند و با گستره صدای وسیع 88 دسیبلی، در Honor 9A وجود دارد که سیستم صوتی SMART PA در کنار آن قرار گرفته تا خروجی صدای نهایی برای کاربر بسیار لذت بخش باشد.

اما وقتی صحبت از باتری بزرگ و حجیم می‌شود، همه انتظار یک تلفن همراه ضخیم و بزرگ با طراحی نامناسب را دارند. اما آنر به اصول خود پایبند بوده و با تمرکز بر علاقه‌مندی نسل جوان، با استفاده از فناوری‌های نو، محصولی با طراحی شیک و مثال زدنی با طراحی نازک به بازار عرضه کرده است. همچنین لنزها برخلاف بسیاری از محصولات بازار، دارای برآمدگی نیستند. این محصول در 3 رنگ زیبای مشکی، آبی فانتوم و سبز یخی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

این گوشی از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1600 در 720 بهره می‌برد. همچنین وجود ناچ قطره‌ای باعث شده تا این گوشی نمایشگری وسیع‌تر و با راحتی عمل بیشتر به کاربر عرضه کند.

گوشی ارزشمند Honor 9A به‌زودی در بازار ایران

آنر با بهره گیری از یک دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز نرمال، سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان، سعی کرده تا تجربه عکاسی نسبتا خوبی را برای کاربران گوشی‌های اقتصادی فراهم کند.

پردازشگر Mediatek MT6762R Helio P22 در کنار 3 گیگابایت رم همراه با آخرین نسخه اندروید، که با رابط‌کاربری اختصاصی آنر یعنی Magic UI 3.1 همراه شده، تجربه قابل قبولی را برای کاربران این محصول فراهم خواهد کرد.

گوشی ارزشمند Honor 9A به‌زودی در بازار ایران

هرچند آنر 9A از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد اما این امکان برای کاربران فراهم شده تا حجم 512 گیگابایت افزایش حافظه از طریق MicroSD داشته باشند. همچنین امکان استفاده از دو سیم کارت نیز در کنار کارت حافظه جانبی بصورت همزمان وجود دارد.

آنر با جمع‌آوری امکانات متنوع و قابل قبول در یک گوشی هوشمند اقتصادی و مقرون به‌صرفه تلاش کرده تا نهایت تجربه را برای همه کاربران خود فراهم کند. گوشی Honor 9A روز شنبه 25 مرداد ماه ساعت 19 طی مراسمی بصورت آنلاین، رونمایی خواهد شد. این مراسم از طریق اینستاگرام و آپارات رسمی آنر پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند همزمان با رونمایی با مراجعه به وب‌سایت HONORFA.COM این محصول را پیش‌خرید کنند.

ارسال یک پاسخ