گوشی تاشوی ارزان گلکسی فولدر 2 با اندروید 6 آمد

0
16969
گوشی تاشوی ارزان گلکسی فولدر 2 با اندروید 6 آمد

یافتن یک گوشی تاشوی اندرویدی این روزها امری بسیار مشکل و در برخی موارد کاملا محال است. سامسونگ یکی از معدود شرکت‌هایی ست که هنوز این کانسپت اتفاقا بسیار پر طرفدار را هنوز ادامه داده و در یکی دو سال گذشته محصولاتی را در این رده عرضه کرده است. مدلی همچون SM-W2017 و گوشی احتمالی G9298 که چندی پیش تصویری از آن منتشر شد بخشی از این نمونه‌ها به حساب می‌آیند گوشی‌های تاشوی اندرویدی سامسونگ اما تا به امروز بسیار از حد تصویر گران‌تر هستند و رده قیمتی حتی بیش از 2500 دلار داشته‌اند. این رویکرد اما ظاهرا تغییر کرده چرا که امروز شرکت سامسونگ از گوشی جدیدی به نام گلکسی فولدر 2 برای بازار کره رونمایی کرده که قیمتی بسیار اندک در سطح نمونه‌های میانی دارد.

گوشی تاشوی ارزان گلکسی فولدر 2 با اندروید 6 آمد

گلکسی فولدر 2 در صورتی که در فرم معمول candy ارائه می‌شود شاید توجه چندانی را به خود جلب نمی‌کرد اما همین فرم تاشوی دستگاه بسیار جذاب و جلب‌نظرکننده بوده و در صورت ارائه جهانی دستگاه می‌تواند فروش بالایی را احتمالا برای آن رقم بزند. فولدر 2 برخلاف گوشی‌های گران‌قیمت تاشوی قبلی سامسونگ تنها دارای یک صفحه‌نمایش داخلی با ابعاد 3.8 اینچ و وضوح 800×480 یا WVGA بوده و در بخش خارجی آن صفحه‌نمایش دیگری دیده نمی‌شود. دوربین اصلی دستگاه 8 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز دارد. هر دوی این دوربین‌ها دارای گشودگی دیافراگم f/1.9‌ هستند و به همین علت انتظار کیفیت مناسبی از آنها می‌رود.

گوشی تاشوی ارزان گلکسی فولدر 2 با اندروید 6 آمد

پردازش در این گوشی از طریق پروسسور 4 هسته‌ای Snapdragon 425 انجام شده و تنها 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. فولدر 2 از اتصال LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی چندان باریک و سبک نیست و با ضخامت 15.4 میلیمتری، 160 گرم وزن دارد. برای مقایسه، این وزن در یک گوشی معمولی، اغلب در اسمارت‌فونی با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی دیده می‌شود.

گوشی تاشوی ارزان گلکسی فولدر 2 با اندروید 6 آمد

جالب‌ترین نکته در مورد گلکسی Folder 2 به قیمت آن تعلق دارد. این گوشی قرار است در دو رنگ مشکی و قرمز (burgundy) با قیمت 297 هزار وان کره جنوبی معادل 260 دلار آمریکا عرضه شود که برای دیوایسی با این طراحی مناسب به نظر می‌رسد هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد ارائه گلکسی فولدر 2 را در جایی خارج از کره جنوبی را دارد یا خیر.

منبع

ارسال یک پاسخ