گوشی تاشوی دو طرفه هواوی در راه است

0
3003

در حالی‌که از معرفی هواوی میت X در نمایشگاه MWC 2019 حالا نزدیک به 4 ماه می‌گذرد و هنوز خبری از زمان حضور این گوشی در بازار نیست و سرنوشت رقیب آن گلکسی فولد نیز با مشکلات پیش آمده که با واکنش رسمی سامسونگ نیز همراه بود نیز کاملا مبهم است، هواوی ظاهرا هنوز قصد کوتاه آمدن در کلاس گوشی‌های تاشو را نداشته و طبق جدیدترین خبرها، در حال کار روی یک ایده کاملا دست نخورده در این رده یعنی گوشی تاشوی دو طرفه است. در همین ارتباط وب‌سایت Let’s Go Digital به پتنت (حق ثبت اختراع) جدیدی از هواوی دست یافته است که طبق آن یک دیوایس تاشو به تصویر کشیده شده که نه وفقط مثل میت X امکان تا شدن در یک سمت را دارد بلکه بخش دیگر آن نیز طبق تصویر بالا به راحتی به داخل تا می‌شود.

این ساختار تاشوی دو طرفه جدید می‌تواند ترکیب‌های تازه‌ای را برای اسمارت‌فون احتمالی آینده هواوی ایجاد کند که از آن جمله می‌توان به ارائه یک تبلت فوق واید، حالت چادر مانند (tent) و یا حتی مدلی مشابه Nintendo DS با دو صفحه‌نمایش مجزا اشاره کرد. تصاویر رسمی پتنت هواوی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

گوشی تاشوی دو طرفه هواوی در راه است

وب‌سایت Let’s Go Digital طبق معمول دست به کار شده و از طرح‌های بی‌روح و ساده حاضر در این پتنت یک طرح زیبا و نزدیک به واقعیت را ترسیم کرده که نمونه‌ای از آن را در بالای این مقاله مشاهده می‌کنید و حالت دیگری از آن نیز در زیر به تصویر کشیده شده است:

گوشی تاشوی دو طرفه هواوی در راه است

نگفته پیداست که این طرح‌ها، کوچک‌ترین ارتباطی با آنچه با احتمال نچندان بالا در آینده از سوی هواوی به عنوان گوشی تاشوی دو طرفه عرضه می‌شود نداشته و تنها حاصل ذوق و قریجه یک طراح خلاق است. البته تا به همین میزان نیز می‌توان تصوری از این موجود معرفی نشده داشت که در صورت به حقیقت پیوستن، پتانسیل‌های تازه‌ای را پیش روی دیوایسی به نام تلفن همراه خواهد گذاشت.

منبع

ارسال یک پاسخ