گوشی تاشوی Oppo کانسپتی برای آینده

0
2013
گوشی تاشوی Oppo کانسپتی برای آینده

هر دو کمپانی چینی Oppo‌ و Vivo از زیرمجموعه‌های BBK به نوآوری و ارائه گوشی‌های جدید و خاص به بازار مشهور هستند که از آن جمله شاید بتوان به گوشی اسلایدی Find X در سال 2018 و Oppo Reno با طراحی باله کوسه برای دوربین سلفی در سال 2019 اشاره کرد. این شرکت حالا پس از آن‌که خبرهای تأیید نشده‌ای از تحقیقات آن روی گوشی های تاشو در طی یکی دو ماه اخیر در حال انتشار است از همکاری خود با یک شرکت ژاپنی در این زمینه خبر داده است. گوشی تاشوی Oppo البته هنوز با واقعیت فاصله داشته و تنها در حد یک گوشی مفهومی یا کانسپت فون باقی مانده است.

گوشی تاشوی Oppo‌ حاصل همکاری این شرکت با مجموعه ژاپنی Nendo است که دیوایسی خاص و متفاوت با تمامی دیگر گوشی‌های تاشوی معرفی شده تا بهامروز را به نمایش می‌گذارد. این گوشی در محور X خود سه لولای متفاوت داشته که امکان تغییر سایر دستگاه به 7 حالت مختلف را می‌دهد. گوشی تاشوی Oppo که به‌صورت رسمی به‌سادگی slide phone نامیده می‌شود به ایده‌ای اشاره می‌کند که در طی آن کارکردهای بیشتری از گوشی موبایل می‌توان انتظار داشت. حالت‌های مختلف این گوشی را می‌‌توانید در ویدئوی زیر به‌طور کامل مشاهده کنید و در این میان یک حالت اختصاصی برای برداشت تصویر سلفی نیز در نظر گرفته شده است.

در این گوشی همچنین یک قلم نیز در بدنه تعبیه شده که می‌‌توان از آن برای یادداشت‌برداری استفاده نمود. نگفته پیداست که این طرح مفهومی هنوز تا تولید فاصله مشخصی دارد و شاید هیچ‌گاه رنگ واقعیت را به خود نبیند اما نمونه‌هایی از این دست به عزم راسخ شرکت Oppo برای ورود به بازار همچنان بکر و پر طرفدار گوشی‌های تاشو حکایت دارد که با وجود ارائه چندین مدل مختلف از سوی برندهای گوناگون هنوز با توجه به قیمت بالا، در دسترس همه کاربران قرار ندارد.

گوشی تاشوی Oppo کانسپتی برای آینده

منبع

ارسال یک پاسخ