یک سال صورتحساب ایرانسل را پرداخت نکنید!

0
1726
یک سال صورتحساب ایرانسل را پرداخت نکنید!

Sponsored

مشترکان سیم‎کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پایان روز دهم هر ماه صورت‌حساب خود را پرداخت کنند، در قرعه‌کشی خوش‌حسابی ایرانسل شرکت داده خواهند شد تا صورتحساب ایرانسل آنها تا یک سال توسط خود شرکت پرداخت شود. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل فرصت دارند تا پایان سال جاری، با پرداخت صورتحساب ایرانسل خود تا پایان روزدهم ماهی که صورت‌حساب‌شان صادر شده است برنده قرعه‌کشی خوش‌حسابی شده و به مدت یک‌سال هیچ‌ صورت‌حساب ایرانسلی را پرداخت نکنند.

مشترکانی که قصد شرکت در این قرعه کشی را دارند، پس از پرداخت صورتحساب ایرانسل خود لازم است عدد 1 را به 2121 ارسال کنند. در هر دوره 200 نفر از ایرانسلی‌هایی که در این طرح شرکت کنند از یک‌سال پرداخت صورت‌حساب‌های خود تا سقف مجموع 500 هزار تومان معاف خواهند شد. صورت‌حساب برندگان قرعه کشی در دوره‌های بعدی به صورت خودکار تا روز هفتم هر ماه تسویه یا صفر خواهد شد. به برندگان هر دوره تا قبل از صدور صورت‌حساب جدید از طریق وب‌سایت ایرانسل اطلاع رسانی خواهد شد.

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی که به شبکه ایرانسل ترابرد کرده‌اند و همچنین مشترکان اعتباری که سیم‌کارت خود را دائمی کرده‌اند نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #70* یا #9*1*555*، استفاده از نسخه وب یا نسخه موبایل نرم افزار کاربردی ایرانسل من و یا مراجعه به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی‌های ایرانسل برای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی اقدام کنند و از مزایای این سیم‌کارت‌ها بهره بگیرند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده است تا از طریق یکی از شیوه‌های پرداخت آنلاین، وارد کردن کد دستوری #7* و یا با استفاده از نسخه وب یا نسخه موبایل نرم افزار کاربردی ایرانسل من اقدام به پرداخت صورت‌حساب‌های خود کنند.

ایرانسل همچنین یک هفته قبل با هدف کاهش تعرفه‌های مکالمه‌های مشترکان خود بسته‌های مکالمه که تا 50 درصد تخفیف همراه داشت برای مشترکان دائمی و اعتباری خود معرفی کرد.

ارسال یک پاسخ