یک قدم مانده تا Galaxy A31 و A41 – رخنه اطلاعات جدید

0
1707
یک قدم مانده تا Galaxy A31 و A41 - رخنه اطلاعات جدید

حذف سری J و تجدیدنظر در سری میانی گلکسی A از جمله کارآمدترین و سودآورترین تصمیمات سامسونگ در طی یکی دو سال گذشته بود که به‌خصوص در سال گذشته در مدل‌هایی مثل Galaxy A10 و Galaxy A50 فروش بالایی را نصیب این کمپانی نمود. این شرکت روند مثبت خود در این زمینه را چندی پیش با ارائه Galaxy A51 و Galaxy A71 ادامه دارد و حالا ظاهرا قرار است با معرفی Galaxy A31 و Galaxy A41 دیگر اعضای این سری را نیز آپدیت نماید. این دو گوشی طبیعتا نسخه‌های جدید دو مدل Galaxy A30 و Galaxy A40 سال گذشته هستند و رخنه اطلاعات جدید در مورد آن‌ها به امکان معرفی قریب‌الوقوع این مدل‌ها اشاره دارد.

Galaxy A31 طبق خبرهای جدید به دو دوربین 48 و 5 مگاپیکسلی مجهز شده که قدم بزرگی نسبت به A30‌ که با دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی عرضه شده بودند محسوب می‌شود. از دیگر نکات اعلام شده در مورد این گوشی باید به باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که احتمالا برگ برنده بزرگی در این رده قیمتی به حساب خواهد آمد.

طبق این اطلاعات، دوربین اصلی Galaxy A41 نیز 48 مگاپیکسلی‌ست اما هنوز اطلاعات دیگری در مورد دیگر دوربین یا دوربین‌‌های بخش پشتی منتشر نشده است. این گوشی ظاهرا با یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی ارائه می‌شود که حداقل از لحاظ وضوح تفاوتی با A40 سال گذشته ندارد. طبق اطلاعات پیشین، از هم‌اینک می‌دانیم که هردوی Galaxy A31 و A41 با حافظه‌های 64 گیگابایتی ارائه می‌شوند اما زمان عرضه آن‌ها و جزییات بیشتر از جمله قیمت آن‌ها هنوز منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ