نکسوس‌ های HTC با گذر از FCC یک قدم نزدیک‌تر به واقعیت: عکس+اطلاعات

0
2192
تایید نکسوس های اچ تی سی توسط fcc

همانطور که از مدت‌ها پیش مشخص شده بود HTC سازنده نکسوس‌ های بعدی شرکت گوگل در سال 2016 خواهد بود. این دو گوشی که از ماه‌ها قبل حضوری فعال در خبرها و شایعات فناوری داشته‌اند آرام‌آرام در حال نزدیک شدن به واقعیت هستند. روز گذشته تصویری از نسخه کوچک‌تر این دو مدل منتشر شد و امروز نیز خبر تایید آن در FCC خبرساز شده است.

آنچه در سند HTC این دو گوشی را متعلق به گوگل و به عبارتی دیگر دو نسل بعدی خانواده نکسوس نشان می‌دهد اشاره به آدرس بخش پشتیبانی سایت گوگل (به نشانی Google.com/Nexus) است که به روشنی به ماهیت این اسمارت‌فون‌ها اشاره می کند. طبق آنچه تاکون در مورد Marlin و Sailfish می‌دانیم، گوشی پیشرفته‌تر با کدنام مارلین از یک پنل 5.5 اینچی QHD بهره می‌برد در حالی‌که گوشی کوچک‌تر یعنی Sailfish دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی است.

تایید نکسوس های اچ تی سی توسط fcc

چیپ‌ست پردازشی هر دو از نوع Snapdragon 820 بوده و دارای گرافیک Adreno 530 هستند. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر تشابهاتی‌ست که برای این دو گوشی برشمرده شده است.

تایید نکسوس های اچ تی سی توسط fcc

روز گذشته نیز تصاویری از گوشی کوچک‌تر یعنی Sailfish از سوی Android Police منتشر شده که شباهت کاملی با آنچه پیش از این از این گوشی دیده بودیم دارد. پیش از این اما به پلاستیکی بودن بدنه Sailfish در برخی گزارش‌ها اشاره شده در حالی که در گزارش جدید هر دو گوشی فلزی معرفی شده‌اند و نیمی از بخش پشتی دستگاه نیز ظاهرا شیشه‌ای است.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ