LG G5 برترین محصول نمایشگاه MWC 2016

0
2035
معرفی جوائز gsma برای این دوره از نمایشگاه mwc 2016

امسال نیز به رسم هر ساله با پایان گرفتن رویداد مهم MWC 2016،‌ بنیاد GSMA به عنوان بانی کنگره جهانی موبایل، بهترین‌های این دوره از نمایشگاه را معرفی کرد. در این لیست این جوائز علاوه بر مواردی همانند بهترین اسمارت‌فون، بهترین محصول پوشیدنی و بهترین تبلت یک جایزه خاص با عنوان بهترین دیوایس جدید در نمایشگاه انتخاب می‌شود که این عنوان امسال به LG G5 تعلق گرفت.

در جوایز GSMA که 8 دسته‌بندی و در مجموع 40 عنوان مختلف را در بر می‌گیرد موارد بسیار خاص و متعددی دیده می‌شود که هریک در موردی ویژه جایزه GLOMO را به خود اختصاص داده‌اند. دسته‌بندی‌های هشت‌گانه این جوائز شامل زندگی منطبق بر ارتباطات (The Connected Life Awards)، بهترین سرویس‌های موبایلی، پیشرفت اجتماعی و اقتصادی، بهترین اپلیکیشن‌های موبایلی، بهترین موبایل‌ها و دیوایس‌ها، بهترین تکنولوژی موبایل، جوائز عملکرد عالی دولت‌ها و در نهایت بهترین دستاورد (Outstanding Achievement) می‌شوند که در این میان یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جوائز به بهترین دیوایس جدید امسال تعلق دارد که همانطور که اشاره شد به LG G5 تعلق گرفت.

تصاویر رسمی LG G5

یک جایزه مهم دیگر بهترین اسمارت‌فون سال گذشته یعنی سال 2015 بود که این جایزه امسال از آن سامسونگ و مدل S6 edge این شرکت شد. بهترین اسمارت‌فون ارزان زیر 100 دلار مدل Xiaomi Redmi 2، بهترین تبلت از آن Microsoft Surface Pro 4، بهترین تکنولوژی پوشیدنی به ActiveHearts (هدفون‌های با قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب)، بهترین دیوایس مصرفی متصل (Best Connected Consumer electronic Device) به ساعت هوشمند Gear S2، بهترین کاربرد کلی موبایل به Google Cardboard و در آخر جایزه بهترین اپلیکیشن موسیقی به اپ ساند کلاد تعلق گرفت.

معرفی جوائز gsma برای این دوره از نمایشگاه mwc 2016

لیست کامل شامل هر 40 عنوان جایزه GSMA در MWC امسال را می‌توانید در لینک منبع بیابید.

منبع

ارسال یک پاسخ