هواوی معرفی کرد: تبلت ویندوزی MateBook

0
4062
رونمایی از تبلت 12 ایتچی ویندوزی هواوی MateBook

همانطور که پیش از این نیز در خبرهای تایید نشده فراوان در مورد شرکت هواوی اشاره شده بود این شرکت در پی ارائه یک تبلت ویندوزی جدید به نام MateBook بوده است که این اتفاق امروز به واقعیت پیوست و این شرکت در یک مراسم جداگانه در MWC 2016 تبلت ویندوزی Huawei MateBook را با صفحه‌نمایش 12 اینچی و پردازنده Core M معرفی کرد.

در ساختار این تبلت 12 اینچی که با لوازم جانبی ارائه شده برای آن حکم یک دیوایس 1×2 را نیز خواهد داشت از فلز در پشت و روی دستگاه استفاده شده و بدین‌ترتیب ساختاری پرمیمیوم برای آن شکل گرفته است. صفحه‌نمایش 12 اینچی این تبلت دارای وضوح 1440×2160 پیکسل است و بدین‌ترتیب فشردگی آن به 216ppi می‌رسد. این صفحه‌نمایش به لطف قاب باریک پیرامون آن در حدود 84 درصد از فضای روی تبلت را پوشانده است.

رونمایی از تبلت 12 ایتچی ویندوزی هواوی MateBook

این تبلت 6.9 میلیمتری که 630 گرم وزن دارد به پردازنده نسل ششم Intel Core M مجهز شده و از پردازنده‌های قوی‌تر Core i5 و Core i7 در آن خبری نیست. سیستم‌عامل این مدل نیز طبق انتظار ویندوز 10 است. بدنه دستگاه در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است و دو اسپیکر دالبی و باتری 4430mAh دارد که به گفته شرکت سازنده تا 9 ساعت کار اداری یا پخش ویدئو دوام خواهد داشت.

رونمایی از تبلت 12 ایتچی ویندوزی هواوی MateBook

رونمایی از تبلت 12 ایتچی ویندوزی هواوی MateBook

هواوی MateBook با قیمت شروع 699 دلار ارائه می‌شود که با این قیمت یک کیبورد کاوری با نور پس زمینه و دوست‌دار طبیعت (بخوانید با چرم غیر طبیعی) نیز به همراه آن باندل می‌شود. امکان سفارش دادن این تبلت با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD وجود دارد و گران‌ترین مدل این تبلت نیز با پردازنده Intel Core m7 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD برابر 1599 دلار قیمت دارد.

رونمایی از تبلت 12 ایتچی ویندوزی هواوی MateBook

همراه این تبلت برخی لوازم جانبی همچون قلم آن با نام MatePen با دکمه‌های سخت‌افزاری و نشانگر لیزری با قیمت 59 دلار و MateDock ارائه دهنده یک پورت USB-A، یک پورت USB-C٫ یک پورت micro USB همراه با اتصال Ethernet و یک باتری پک با قیمت 89 دلار نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ