نخستین اسمارت‌فون کداک معرفی شد: IM5

0
1538
معرفی نخستین اسمارت فون کداک معرفی نخستین اسمارت فون کداک

کداک یکی از اعتبارترین نام‌های  دنیای دوربین و عکاسی آنالوگ است که از دیرباز در این عرصه حضور پر رنگی از خود بر جای گذاشته است این شرکت اما در سال‌های اخیر تا مرز ورشکستگی پیش رفته و بسیاری از Patentهای با ارزش خود را به سایر شرکت‌ها فروخته است چندی پیش ارائه اولین اسمارت‌فون این برند خبر ساز شد و اینک این گوشی رنگ واقعیت به خود گرفته است.

این مدل IM5 نام دارد و همانطور که پیش از این نیز مشخص شده بود توسط شرکت Bullit سازنده گوشی‌های CAT ساخته می‌شود. مشخصات دستگاه البته چندان فوق‌العاده نیست و اگر منتظر گجت پیشرفته‌ای در زمینه دوربین هستید نیز متاسفانه باید از همین ابتدا ناامیدتان کنیم.

معرفی نخستین اسمارت فون کداک

در ساختار این گوشی از دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه استفاده شده و آنطور که از رابط کاربری ساده دوربین بر می‌آید نباید انتظار دسترسی به نمونه خاص و پیشرفته‌ای را داشت.

معرفی نخستین اسمارت فون کداک

صفحه‌نمایش دستگاه 5 اینچ HD یا 1280×720 پیکسل است و 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 4.4 در آن حضور دارند. البته کداک قول داده که به زودی آپدیت اندروید 5 را نیز برای این گوشی ارائه کند.

معرفی نخستین اسمارت فون کداک

معرفی نخستین اسمارت فون کداک

ساختار منویی گوشی تغییر کرده و با ساده سازی‌های مشخص بیشتر برای افرادی که برای اولین بار با اسمارت‌فون آشنا می‌شوند مناسب خواهد بود. پردازش در این گوشی با چیپ 8 هسته‌ای MediaTek MT6592 تامین می‌شود که در این زمینه نیز نمی‌توان امتیاز خاصی را برای IM5 در نظر گرفت. این گوشی در سه ماهه اول امسال به بازارهای اروپایی عرضه می‌شود و قیمت حدودی آن در این بازار 229 یورو است.

منبع

ارسال یک پاسخ