فقط 720 هزار Android Wear فروش رفت

0
1369
فقط 720 هزار Android Wear فروش رفت

در حالی که بسیار از صاحب‌نظران دنیای دیجیتال، آینده درخشانی را برای دیوایس‌های پوشیدنی متصور می‌بینند اما هنوز از فروش‌های بالا در این کلاس خبری نیست و به‌عنوان یک فاکتور مهم، دیوایس‌های دارای سیستم‌عامل Android Wear در سال 2014 تنها در تعداد 720 هزار عدد به فروش رسیده‌اند که Moto 360 در این میان پرفروش‌ترین مدل به حساب می‌آید.

اطلاعات جدید در این زمینه براساس آمار موسسه تحقیقاتی Canalys منتشر شده است که در طی آن بیشترین فروش در میان دستگاه‌های Android Wear به موتو 360 تعلق دارد. البته Canalys تعداد فروش این دیوایس را هنوز منتشر نکرده است. دیگر دیوایس مشابه پر فروش در این میان به G Watch R تعلق دارد که طبق اطلاعات این موسسه بسیار بهتر از ساعت اولیه ال‌جی یعنی G Watch عمل کرده است. در مورد سامسونگ، Canalys به صدرنشینی این برند در بازار دستبندها اشاره دارد که البته این موضوع با توجه به اینکه تنها یکی از ساعت های این برند از سیستم‌عامل Android Wear بهره می‌برد، چندان نیز غیر عادی نخواهد بود.

بدون در نظر گرفتن سیسم‌عامل Wear در سال 2014 نزدیک به 4.6 میلیون دیوایس پوشیدنی به فروش رسیده است و طبق پیش‌بینی Canalys با حضور Apple Watch این تعداد در سال جاری بسیار افزایش پیدا می‌کند.

فقط 720 هزار Android Wear فروش رفت

 

منبع

ارسال یک پاسخ