فقط iOS 10؛ منتظر آیفون در WWDC 2016 نباشید

0
1792
ارائه نشدن دیوایس در کنفرانس توسعه دهنده گان اپل wwdc 2016

کنفرانس توسعه دهنده‌گان نرم‌افزاری شرکت اپل موسوم به Worldwide Developer Conference یا WWDC هر ساله در ماه ژوئن در آمریکا برگراز می‌شود. در این دوره که هفته دیگر از 13 ژوئن برگزار می‌شود ظاهرا نباید انتظار معرفی هیچ دیوایس سخت‌افزاری خاصی را داشت البته اپل معمولا در این کنفرانس از دیوایس خاصی رونمایی نمی‌کند اما در برخی دوره‌‌ها این مسئله با استثنا روبرو شده است.

از جمله مواردی که برخی از کاربران را به دیدن یک محصول سخت‌افزاری جدید (به طور مشخص آیفون 7) در این کنفرانس امیدوار کرده رویه کاملا سریع دیگر رقبای اپل در معرفی گوشی‌های جدید در سه ماهه اول و دوم سال جاری از یک سو و افت فروش و درآمد آیفون برای اولین بار در سه ماهه اول سال جاری میلادی بوده است اما ظاهرا این موارد نیز تاثیری در تغییر رویه اپل برجای نگذاشته و این شرکت هنوز ظاهرا تصمیمی برای نمایشی چیزی غیر از نرم‌افزار در WWDC 2016‌ ندارد و نه‌تنها از آیفون 7 در این کنفرانس خبری نخواهد بود بلکه نباید انتظار معرفی یک مک‌بوک پروی جدید را در نیز در این جلسه داشت.

ارائه نشدن دیوایس در کنفرانس توسعه دهنده گان اپل wwdc 2016

این البته به معنای فاقد هیجان بودن این دوره WWDC نیست و مثل همیشه نسخه جدید iOS یعنی iOS 10 هیجان‌های زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. در این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی اپل علاوه بر تغییرات و بهینه‌سازی‌های ظاهری در شکل و فرم سیستم‌عامل ظاهرا نغییرات مهمی نیز در اپلیکیشن Apple Music نیز رخ داده که آن را شیک، کاربردی و در عین حال ساده‌تر کرده است. تلفیق Apple Pay با سافاری برای امکان خرید از طریق مرورگر وب، قابلیت انتقال پول از طریق iMessage، ارائه SDK جدید برای Siri و امکان قرار دادن آن در اپلیکیشن‌های ساخته شده توسط دیگر افراد، ارائه Siri برای سیستم‌عامل OS X 10.12 و در نهایت امکان تغییر نام سیستم‌عامل دسک‌تاپی اپل به سادگی به MacOS‌ دیگر موارد مورد انتظار در WWDC 2016 را تشکیل می‌دهند.

ارائه نشدن دیوایس در کنفرانس توسعه دهنده گان اپل wwdc 2016

کنفرانس توسعه‌دهنده‌گان اپل یا WWDC در 13 ژوئن (24 خرداد) برگزار می‌شود.

منبع

ارسال یک پاسخ