TicWatch Pro 3 GPS اولین اسمارت‌واچ با Wear 4100

0
2088
TicWatch Pro 3 GPS اولین اسمارت‌واچ با Snapdragon Wear 4100

شرکت کوالکام اوائل تابستان امسال از دو پروسسور جدید برای ساعت‌های هوشمند با نام‌های Snapdragon Wear 4100 و +Wear 4100 رونمایی کرد که نه‌تنها لیتوگرافی آن‌ها نسبت به نسل قبلی از 28 به 12 نانومتر رسیده بود بلکه چهار هسته ضعیف ARM Cortex-A7 حاضر در Wear 3100 را با هسته‌های نسبتا جدیدتر Cortex-A53 جایگزین ساخته بود. این تغییر نوید مشاهده ساعت‌هایی پر سرعت‌تر با دوام بالاتر را می‌داد و بالاخره امروز اولین نمونه از این ساعت‌ها با نام TicWatch Pro 3 GPS رونمایی شده است. TicWatch Pro 3 ساخت شرکت Mobvoi بوده که محصولاتی را با پیشوند TicWatch و TicPod تولید می‌کند.

در TicWatch Pro 3 از یک صفحه‌نمایش 1.4 اینچی با وضوح 454×454 پیکسل با فناوری AMOLED استفاده شده که مثل هر ساعت هوشمند دیگری کلیه اطلاعات و جزییات مورد نظر کاربران را به نمایش می‌گذارد. این البته تنها صفحه‌نمایش این ساعت نیست و یک صفحه‌نمایش ساده TN دیگر نیز روی صفحه‌نمایش اصلی قرار گرفته که تک رنگ بوده و مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به صفحه‌‌نمایش اصلی دارد. در این صفحه‌نمایش اطلاعاتی مثل زمان و تاریخ، تعداد گام‌ها و جزییات ساده‌ای در مورد ورزش در حال انجام به نمایش گذاشته شده و با این‌که برای آن نور پس‌زمینه نیز در نظر گرفته شده اما در نور روز با توجه به transflective بودن آن در کلیه شرایط بدون نیاز به نور قابل خوانش است.

TicWatch Pro 3 GPS اولین اسمارت‌واچ با Snapdragon Wear 4100

ظرفیت باتری این ساعت نسبت به نسل قبلی آن 40 درصد بیشتر شده و در این عین حالا وزن دستگاه نیز 28 درصد کمتر شده است. طول عمر این ساعت در نوعی از استفاده که شرکت سازنده از آن با عنوان حالت هوشمند یا Smart mode یاد می‌کند به 72 ساعت می‌رسد و با تنها روشن نگه‌داشتن صفحه‌نمایش کم‌مصرف نیز این دوام به 45 روز می‌رسد!

TicWatch Pro 3 GPS اولین اسمارت‌واچ با Snapdragon Wear 4100

TicWatch Pro 3 از حسگرهایی برای سنجش اکسیژن خون، سطح استرس، سنجش نویز محیط و ضربان قلب و دنبال کردن خواب کاربران برخوردار بوده و طبف انتظار مجموعه‌ای از فعالیت‌های ورزشی نیز در آن پشتیبانی می‌شود. این ساعت از روز 5 اکتبر (14 مهر) به بازار آمریکا و بریتانیا عرضه شده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن در این دو بازار به ترتیب 299 دلار و 289 پوند خواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ