ZTE یک گوشی نوبیا بدون حاشیه صفحه‌نمایش در IFA معرفی می‌کند

0
1743
معرفی یک گوشی بدون حاشیه صفحه نمایش توسط zte در نمایشگاه ifa 2016

فاصله  بسیار کوتاهی تا اواخر آگوست و زمان برگزاری رویداد مهم IFA 2016 در برلین آلمان باقی است. در این فاصله شرکت‌های مختلف فناوری به ویژه نقش‌آفرینان دنیای موبایل خود را آماده ارائه محصولات جدید در این رویداد می‌کنند. یکی از این برندها، شرکت چینی ZTE است که طبق خبرهای به دست آمده ظاهرا در این رویداد از یک گوشی بدون حاشیه صفحه‌نمایش در سری nubia رونمایی می‌کند.

این اطلاعات از یک سایت کوچک که خود شرکت ZTE برای نمایش محصولات خود در IFA ساخته است بدست آمده که در آن ضمن تاکید دوباره به حضور کریستیانو رونالدو در معرفی محصولات نوبیا به صورت تلویحی به گوشی فاقد حاشیه صفحه‌نمایش نیز اشاره شده است.

معرفی یک گوشی بدون حاشیه صفحه نمایش توسط zte در نمایشگاه ifa 2016

طبق حدس و گمان‌هایی که از هم‌اینک در این مورد زده می‌شود می‌توان به ارائه نسخه جهانی مدل Z11 شرکت ZTE اشاره کرد که در ماه ژوئن در چین معرفی شد. Z11 یک اسمارت‌فون اندرویدی 5.5 اینچی فول اچ‌دی با دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی ست که از Snapdragon 820 بهره برده و در دو چینش با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و  دارای باتری 3000mAh است. از سری Z11 در حال حاضر تنها Z11 Mini در لیست جهانی شرکت ZTE قرار دارد و ممکن است Z11 Max نیز مدلی باشد که در IFA 2016 رونمایی خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ