آمازون فایر TV Cube : جعبه جادوی 120 دلاری

0
1816
معرفی آمازون فایر TV Cube : جعبه جادوی 120 دلاری

شرکت آمازون امروز از جدیدترین مدیاپلیر هوشمند خود با نام فایر TV Cube رونمائی کرد؛ فایر TV Cube که به شکل یک جعبه مکعب‌مستطیل شکل ساخته شده به طور کامل به وسیله صدا کنترل می‌شود و از برخی جهات به Echo‌ شباهت دارد. اصلی‌ترین شباهت این دو مدل به حضور 8 میکرون تعلق دارد به طوری‌که فایر TV Cube می‌تواند صدای شما را از هر سمت و جهتی و حتی در سر و صدا و شلوغی تلویزیون تشخیص داده و فرمان‌های صوتی شما را اجرا کند. این پلیر توانائی روشن کردن تلویزیون از طریق استاندارد HDMI-CEC را داشته و سپس می‌تواند محتوای دلخواه شما را نیز از همین طریق اجرا کند. این محتوا علاوه بر خود آمازون می‌‌تواند در دیگر رسانه‌های محبوب نظیر نت‌فلیکس و Hulu حضور داشته باشد و در این میان تنها شرط لازم برای اجرا، قابلیت تلفیق اپلیکیشن با دستیار صوتی آلکسا است.

معرفی آمازون فایر TV Cube : جعبه جادوی 120 دلاری

قابلیت‌های فایر TV Cube تنها به اجرای تلویزیون‌های اینترنتی محدود نمی‌شود و این پلیر می‌تواند با باکس‌های تلویزیون کابلی نیز تلفیق شده و محتوای آنها را نیز کنترل کند. در هر چهار طرف این پلیر، درگاه مادون قرمز پیش‌بینی شده و بدین‌ترتیب می‌توان از آن فارغ از محل قرارگیری برای کنترل سایر لوازم خانگی تنها با دستورات صوتی استفاده کرد. Fire TV Cube‌ می‌تواند هر محتوای تصویری 4K HDR با صدای دالبی آتموس را از تمامی سرویس‌های پخش ویدئوی آنلاین (به جز یک استثنای بزرگ یعنی یوتیوب) پخش کند و مثل Echo، وسائل خانگی را کنترل کرده و به سوالات شما پاسخ بدهد.

Fire TV Cube از هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در آمریکا با قیمت 119.99 دلار در دسترس قرار دارد و از دو هفته دیگر با یک کابل افزایش طول مادون قرمز و درگاه LAN به بازار عرضه می‌شود. قیمت این مدل برای کاربرانی که آن را ظرف امروز و فردا سفارش دهند، 30 دلار ارزان‌تر بوده و 89.99 دلار است.

منبع

ارسال یک پاسخ