آیفون بعدی 18 شهریور می‌آید

0
1832
زمان ورود به بازار iPhone 6S

طبق انتظار، شرکت اپل امسال نیز مثل تمامی سال‌های اخیر در اواخر تابستان اقدام به معرفی نسل بعدی آیفونهای خود خواهد کرد. این زمان اما همیشه چند روزی متفاوت از سال قبل بوده و متناسب با تقویم اپل صورت می‌گیرد. امسال اما زمان این ارائه از پیش مشخص شده است و در صورتی که خبر منابع جدید موثق باشد باید 18 شهریور را در تقوم علامت زد.

طبق اطلاعات جدید به دست آمده از منابع غیر رسمی، زمان در نظر گرفته شده از سوی اپل برای معرفی نسل بعدی آیفون (یا آیفون‌های) بعدی این برند در 9 سپتامبر 2015 مطابق 18 شهریور 1394 خواهد بود. آیفون بعدی 6S نام دارد و احتمالا باید منتظر ارائه 6S Plus نیز باشیم. در جریان این معرفی طبق همین خبر، اپل از آی‌پد بزرگی که مدت‌هاست کاربران چشم به راه آن هستند یعنی iPad Pro نیز رونمایی خواهد کرد و در این لیست از ارائه Apple TV نسل چهارم نیز صرفنظر نشده است.

ارائه آیفون جدید در 9 سپتامبر

طبق آخرین اطلاعات آیفون 6S دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم 7000 است که تا 60 درصد نسبت به بدنه‌های قبلی مقاوم‌تر بوده و بدون تغییر در سایز صفحه‌نمایش مدل قبلی، فناوری تشخیص درجات مختلف فشار (ForceTouch) را به لیست امکانات خود خواهد افزود.

منبع

ارسال یک پاسخ