آیفون 8 به آیفون Edition تغییر نام پیدا کرد؟

0
2206
آیفون 8 به آیفون Edition تغییر نام پیدا کرد؟

تا 12 سپتامبر (21 شهریور) و زمان رونمایی از آیفون‌های جدید اپل زمان بسیار کوتاهی باقی مانده است و در این میان همچنان بازار شایعات و حدس و گمان‌ها در مورد این گوشی‌ها کاملا داغ است. در تازه‌ترین خبرهای تأیید نشده در این رابطه، برخی از سازندگان کیس و قاب برای این آیفون‌ها مدعی شده‌‌اند که گوشی‌های جدید آیفون برخلاف تصور آیفون 7s، آیفون 7s پلاس و آیفون 8 نامیده نمی‌شوند بلکه به ترتیب این سه گوشی با نام‌های آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون Edition که همان آیفون انقلابی ده‌ساله‌گی اپل است معرفی خواهند شد. ظاهرا این شایعه به اندازه‌ای جدی بوده که برخی از سازندگان قاب، اقدام به ایجاد تغییر در محصولات خود کرده‌اند.

آیفون 8 به آیفون Edition تغییر نام پیدا کرد؟

آیفون Edition (با هر نام دیگری که این مدل با آن معرفی شود) انقلابی‌ترین ورژن اسمارت‌فون‌های اپل با صفحه‌نمایش فول اسکرین OLED است که ظاهرا به جای سنسور اثر انگشت دارای یک فناوری سه‌بعدی پیشرفته اسکن چهره بوده و یک باتری L شکل با ظرفیت بالاتر از همیشه در آن به چشم می‌‌خورد. پردازش در این گوشی با چیپ Apple A11 تأمین شده و شارژ وایرلس نیز به لطف بخش پشتی شیشه‌ای دستگاه در این مدل و البته دو مدل دیگر که ادامه‌ای بر آیفون‌های 7 و 7 پلاس سال گذشته هستند ارائه می‌شود.

اپل قرار است در کامپوس جدید خود در روز 12 سپتامبر این سه گوشی را معرفی کرده و به شایعات گسترده‌ای که در چند ماه گذشته در مورد این گوشی‌ها شکل گرفته است یک باره پایان بدهد.

منبع

ارسال یک پاسخ