اطلاعات کامل ویوو نکس 3 لو رفت!

0
1688
اطلاعات کامل ویوو نکس 3 لو رفت!

سری NEX شرکت ویوو از جمله گوشی‌های هیجان‌انگیز یک سال گذشته دنیای موبایل به حساب آمده و Vivo NEX و NEX S و NEX Dual Display هریک به‌گونه‌ای تعاریف تازه‌ای را در امکانات گوشی‌های هوشمند ارائه نمودند. در حالی‌که رفته‌رفته به زمان معرفی رسمی نکس 3 نزدیک می‌شویم، اطلاعات منتشر شده در رابطه با این مدل نیز افزایش یافته و در همین راستا چند روز پیش نیز خود شرکت ویوو طراحی NEX 3 را به نمایش گذاشت. از جمله این موارد صفحه‌نمایش آبشاری با کناره‌های خمیده و قابلیت 5G است که تقریبا همه منابع روی آن اتفاق‌نظر دارند.

اطلاعات کامل ویوو نکس 3 لو رفت!

امروز اما اتفاق تازه‌ای در این رده رخ داده و یک منبع نسبتا قابل اتکا در شبکه اجتماعی Weibo کل مشخصات و ویژگی‌های نکس 3 را علنی نمود جایی‌که 64 مگاپیکسلی بودن دوربین اصلی، صفحه‌نمایش غول‌آسا و پردازشگر Snapdragon 855 Plus در آن تأیید شده است. نسخه 5G این گوشی به گفته این منبع به جز مودم نسل پنجمی هیچ تفاوت دیگری با نسخه 4G نداشته و از لحاظ وزنی نیز این تفاوت تنها به 1 گرم می‌رسد.

اطلاعات کامل ویوو نکس 3 لو رفت!

در این منبع به جز دوربین 64 مگاپیکسلی به دو دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار آن اشاره شده که یکی به لنز تله‌فتو مجهز بوده و دیگری واید است. دیگر نکته جالب به حجم بالای رم و حافظه داخلی دستگاه تعلق دارد جایی‌که 8 یا 12 گیگابایت رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی برای هر دو نسخه 4G و 5G در دسترس قرار دارد. صفحه‌نمایش گوشی 6.89 اینچی با وضوح 1080×2256 پیکسل است و باتری 4,500mAh آن نیز از طریق USB-C و شارژر 44 واتی شارژ می‌شود.

 

در مورد قیمت نکس 3 هنوز اطلاعی در دست نیست اما با توجه به دانسته‌های پیشین می‌توان حدس زد که نسخه معمولی دستگاه حداکثر حوالی 700 دلار و نسخه 5G آن کمی کمتر از 800 دلار قیمت خواهند داشت.

منبع

ارسال یک پاسخ