ال‌جی: کل صفحه‌نمایش G8 ThinQ یک اسپیکر بزرگ است!

0
1954
ال‌جی: کل صفحه‌نمایش G8 ThinQ یک اسپیکر بزرگ است!
تصویر احتمالی LG G8

G8 ThinQ پرچمدار جدید ال‌جی برای نمایشگاه MWC 2019 که تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد در طی یکی دو هفته گذشته در رأس خبرهای فناوری بوده و چندی پیش حضور فناوری ToF شرکت Infineon در دوربین سلفی آن تأیید شده بود حالا بار دیگر خبرساز شده است. این بار شرکت ال‌جی ضمن تأیید استفاده از صفحه‌نمایش OLED در G8 ThinQ از فناوری تازه‌ای در این مدل سخن به میان آورده است که کل این صفحه‌نمایش را به یک اسپیکر بزرگ تبدیل می‌کند.

در این ویژگی جدید که Crystal Sound OLED یا به اختصار CSO نامیده می‌شود کل صفحه‌نمایش حکم یک دیافراگم متحرک را بازی می‌کند که با انتقال صدا به آن به صورت کامل به لرزش در می‌آید و حکم یک کالنال صدای قدرتمند را ربرای گوشی ایفا می‌کند. با این فناوری در حضور یک اسپیکر واقعی دیگر که در پشت دستگاه قرار دارد می‌توان به صدای استریوی جذابی دست پیدا کرد.

ال‌جی: کل صفحه‌نمایش G8 ThinQ یک اسپیکر بزرگ است!

این فناوری با اینکه برای گوشی‌های موبایل پدیده جدیدی به حساب می‌آبد اما LG آن را سال گذشته در تلویزیون‌های خود به کار گرفته بود و حتی پیش از آن سونی از این فناوری با نام Acoustic Surface  در تلویزیون‌های این برند استفاده کرده است. این فناوری در تلویزیون‌ها به سبب سطح بزرگ نمایشگر به خوبی عمل می‌کند و با لرزش خود صفحه‌نمایش این حس را منتقل می‌کند که صدا به صورت مستقیم از دهان بازیگران خارج می‌شود اما در مورد اسمارت‌فون‌ها با توجه به جدید بودن این فناوری باید به انتظار ارائه G8 ThinQ و نتیجه نهائی نشست.

در LG G8 از صدای قدرت گرفته از Meridian با افکت ساراند DTS:X 3D استفاده می‌شود که صدی 7.1 را از طریق هدفون و اسپیکرها شبیه‌سازی می‌کند. حضور جک هدست و سیستم مبدیل دیجیتال به آنالوگ quad جذابیت‌های صوتی دستگاه را افزایش می‌دهد و اسپیکر Boombox ارائه شده در مدل سال قبل،‌ در اینجا نیز حاضر خواهد بود.

ظاهرا LG به جز G8 گوشی میان‌رده‌ای به نام +LG K12 را نیز برای MWC آماده می‌کند که تا چند روز اطلاعات آن همراه با G8 در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع

ارسال یک پاسخ