اولین تصاویر Galaxy A51 همراه با مشخصات منتشر شد

0
4097
اولین تصاویر Galaxy A51 همراه با مشخصات منتشر شد

گلکسی A50 که همراه با گلکسی A30 در نمایشگاه MWC 2019 در زمستان گذشته رونمایی شد یکی از موفق‌ترین گوشی‌های تاریخ سامسونگ در رده میانی بود تا جایی‌که در برخی بازارها، عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اسمارت‌فون بازار را به خود اختصاص داد. سامسونگ چندی پیش نسخه جدیدی از این دو گوشی را با برخی تغییرات در ظاهر و عملکرد با نام‌های گلکسی A50s و گلکسی A30s معرفی کرد و حالا ظاهرا خود را برای رونمایی از نسل بعدی با نام Galaxy A51 آماده می‌کند؛ Galaxy A51 که امروز اطلاعاتی از آن همراه با یک رندر نزدیک به واقعیت منتشر شده پیش از این در بنچ‌مارک پردازشی Geekbench نیز با نام مدب SM-A515F ظاهر شده بود. طبق اطلاعات این بنچ‌مارک A51 ظاهرا دارای پردازنده 10 نانومتری Exynos 9611 و رم 4 گیگابایتی است که در بخش پردازنده تفاوت چندانی با A50 و A50s ندارد.

اولین تصاویر Galaxy A51 همراه با مشخصات منتشر شد

پیش از این اطلاعاتی در مورد دوربین‌های چهارگانه Galaxy A51 که به صورت حرف L در بخش پشتی مرتب شده‌اند به گوش رسیده بود و حالا رندر نزدیک به واقعیتی که از این گوشی در دست داریم، این طراحی را تأیید می‌کند. سلفی پانچی درون صفحه‌نمایش که در مرکز بخش بالایی قرار دارد نیز دیگر نکته جدید در طراحی این مدل به حساب می‌آید که آن را به سری نوت10 نزدیک می‌کند.

میان‌رده بعدی سامسونگ طبق این تصویر از یک صفحه‌نمایش تخت با لبه‌های حداقلی در کناره‌ها بهره می‌برد که با کمک ناچ پانچی، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در آن بسیار افزایش پیدا کرده است. این صفحه‌نمایش طبق اطلاعات به دست آمده، 6.5 اینچی‌ست که در این صورت تنها 0.1 اینچ از A50 و A50s بزرگ‌تر خواهد بود. ابعاد 7.9×73.7×158.4 میلی‌متری و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دیگر مشخصاتی‌ست که برای این گوشی ذکر شده که این آخری در A50s نیز تکرار شده بود.

اولین تصاویر Galaxy A51 همراه با مشخصات منتشر شد

اطلاعات در مورد دوربین‌های بخش پشتی این مدل به چهار دوربین شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فتو، یک 12 مگاپیکسلی واید و یک 5 مگاپیکسلی تعیین عمق اشاره دارد. باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی این مدل اما ظاهرا نسبت به گذشته بدون تفاوت بوده است. این گوشی ظاهرا از جک هدست و اندوید 10 نیز بهره می‌برد. هنوز زمان معرفی و ارائه Galaxy A51 به بازار مشخص نشده اما می‌توان حدس زد که انتظار برای معرفی أت چندان طولانی نخواهد بود.

منبع

ارسال یک پاسخ