اپلیکیشن مایکروسافت برای گرفتن سلفی با آیفون

0
2524
معرفی اپلیکیشن مایکروسافت برای گرفتن سلفی روی آیفون

اپلیکیشن مایکروسافت : با وجود آنکه در سال‌های اخیر شرکت مایکروسافت نیز به جمع سازندگان سخت‌افزار در دنیای IT افزوده شده و جدیدا لپ‌تاپ این برند نیز وارد بازار شد اما همچنان حوزه تخصصی اصلی مایکروسافت را باید نرم‌افزار دانست. این شرکت به تازگی از اپلیکیشن جدید گرفتن تصاویر سلفی برای سیستم‌عامل iOS‌ و به طور مشخص آیفون‌های اپل پرده برداشت.

ارائه اپلیکیشن برای پلتفرم رقیب iOS توسط مایکروسافت در نگاه اول ممکن است عجیب به نظر برسد اما مایکروسافت در طی یک سال گذشته علاوه بر مجموعه ویندوزفون اپلیکیشن‌های متعددی را برای دیگر پلتفرم‌ها همچون اندروید و iOS نیز ارائه کرده است که اپ جدید برای برداشت سلفی در گوشی آیفون نیز جزء همین دسته به حساب می‌آید. این اپلیکیشن که به سادگی Microsoft Selfie نامیده می‌شود. ظاهر این لپ تاپ همانند نام آن ساده بوده و می‌توان آن را نسخه مشابهی از اپ Lumia Selfie که پیش از این برای ویندوزفون عرضه شده بود دانست.

معرفی اپلیکیشن مایکروسافت برای گرفتن سلفی روی آیفون

اپلیکیشن مایکروسافت به کاربران در مواردی همچون بهبود توناژ پوست در برداشت سلفی، میزان نور و بالانس رنگ کمک کرده و می‌تواند موارد اصلاحی معمول و متداول را به صورت خودکار نیز روی تصویر اعمال کند. در این راستا در این برنامه از 13 افکت برای بهبود کیفیت تصویر و کاهش نویز استفاده شده است. Microsoft Selfie هم‌اینک از طریق فروشگاه AppStore به صورت رایگان قابل دانلود است و در مورد امکان ارائه احتمالی آن به مجموعه اندروید نیز هنوز سخنی از سوی مایکروسافت به میان نیامده است.

منبع

ارسال یک پاسخ