با SSD گیمینگ وسترن دیجیتال آشنا شوید : از 120 دلار

0
1702
با SSD گیمینگ وسترن دیجیتال آشنا شوید : از 120 دلار

اگر اهل بازی کردن به صورت حرفه‌ای باشید مطمئنا باید سیستمی قدرتمند که تمامی اجزای آن برای بازی بهینه شده باشد را در اختیار داشته باشید. چنین سیستمی نه‌تنها از لحاظ کارت گرافیک و حافظه رم باید بهینه باشد بلکه از یک صفحه‌نمایش بزرگ با کیفیت، یک باتری قوی، کیبوردی فیزیکی با نور RGB قابل تنظیم و البته بی‌شک یک پردازنده قوی باید بهره ببرد. اگر فکر می‌کنید در این میان داشتن یک حافظه داخلی SSD به خودی خود کافی ست، وسترن دیجیتال اینگونه فکر نمی‌کند. این شرکت روز گذشته از یک SSD گیمینگ جدید رونمائی کرده که آن را 4K ready با فناوری NVMe می‌نامد. SSD گیمینگ جدید وسترن دیجیتال تغییراتی را در شیوه‌ معمولی که SSDهای عادی طراحی می‌شوند صورت داده و مشکلات SSDهای معمول به گفته وسترن دیجیتال در آن برطرف شده است.
Mark Grace معاونت ارشد بخش کسب و کار دستگاه‌های وسترن دیجیتال در این زمینه می‌گوید : «اپلیکیشن‌های بازی امروزی توانائی‌های رو به افزایش را از PCهای خود طلب می‌کنند و این [رویه در آینده] ادامه خواهد داشت. با معماری و کنترلر جدید ما مدل Western Digital Black SSD فناوری 3D NAND ما را با اینترفیس NVMe برای دستیابی به سطح جدیدی از کارائی تلفیق می‌کند.» Grace معتقد است که فارغ از نوع کاربری چه با یک بازی قدرتمند روبرو باشیم و چه نیاز به قدرت بالا در یک محیط پردازشی داشته باشیم، فناوری جدید این شرکت راه‌کار تازه‌ای را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.
SSD گیمینگ جدید وسترن دیجیتال در ظرفیت‌های 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی به سرعت 3,400MB/s در خواندن و 2,800MB/s در نوشتن دست پیدا می‌کند که سرعت‌های بسیار بالائی حتی در رده SSDها به حساب می‌آیند. این حافظه در سه نسخه مختلف 250 گیگابایتی، 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی با قیمت‌های به ترتیب 120، 230 و 450 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ