طراحی مربعی برای دوربین‌های اصلی iPhone 11 تأیید شد

0
1778
طراحی مربعی برای دوربین‌های اصلی iPhone 11 تأیید شد

کمی بیش از یک ماه پیش بود که اولین تصاویر از طراحی جدید سری آیفون 11 اپل با یک باکس مربعی بزرگ در بخش پشتی منتشر شد و در همین رابطه تا به امروز ده‌ها خبر و شایعات تأیید نشده در رابطه با این طراحی در دسترس قرار گرفت. امروز اما تقریبا برای اولین بار می‌توان با قاطعیت بیشتری در مورد صحت این طراحی که سه دوربین را در بخش پشتی iPhone 11 و iPhone 11 Max و دو دوربین را برای آیفون 11R نشان می‌دهد صحبت نمود.

خبر جدید در این رابطه به نقل از شرکت انگلیسی Olixar، سازنده کیس و لوازم جانبی منتشر شده که در آن تصاویر و ویدئوهایی از محافظ‌های شیشه‌ای برای بخش دوربین‌های اصلی آیفون‌های 2019 به نمایش گذاشته شده و حتی امکان پیش‌سفارش آنها نیز فراهم است.

 

در ویدئوی ارائه شده توسط این شرکت خرده‌فروشی، به این نکته اشاره می‌شود که محافظ‌های شیشه‌ای مذکور از هم‌اینک در مرحله تولید انبوه قرار دارند و بدین‌ترتیب می‌توان از اطمینان بالای این کمپانی به عنوان سندی برای صخت این طراحی یاد کرد. این محافظ‌ها در سه نوع مختلف به ترتیب برای آیفون 11، آیفون 11 مکس و آیفون 11R ارائه می‌شوند که شکل دوربین‌ها و تعداد آنها با یکدیگر تفاوت دارد. طبق اطلاعات این ویدئو می‌توان نتیجه گرفت که هریک از دو نسخه اصلی آیفون 11 یعنی ورژن عادی و مکس دارای سه دوربین در بخش پشتی هستند اما نسخه R از یک دو دوربین در این قسمت بهره می‌برد.

طراحی مربعی برای دوربین‌های اصلی iPhone 11 تأیید شد

شایعات اولیه در مورد ماهیت دوربین‌های حاضر در نسل جدید آیفون‌های اپل به حضور یک دوربین جدید 120 درجه‌ای واید اشاره دارد که در کنار دوربین عادی و تله‌فتو در هریک از دو مدل آیفون 11 و آیفون 11 مکس قرار می‌‌گیرد. در این چینش، دوربین اصلی و تله‌فتو٫ به لرزه‌گیر اپتیکال یا OIS‌ مجهزند اما دوربین واید از این قابلیت بی‌بهره خواهد بود. در این گزارش همچنین به این نکته اشاره شده که آیفون 11R تنها به دوربین‌های عادی و تله‌فتو بسنده کرده و از دوربین واید جدید در ان خبری نخواهد بود.

طراحی مربعی برای دوربین‌های اصلی iPhone 11 تأیید شد

استفاده فلش‌های LED چهارگانه روشن‌تر و کاهش برآمدگی دوربین‌های این بخش از دیگر خبرهای تأیید نشده در این رابطه است و قابلیت Smart HDR نیز طبق این خبرها در اختیار این سری، قرار می‌گیرد.

دیگر تصویر ارائه شده توسط Olixar در رابطه با سری iPhone 11 به محافظ صفحه تعلق دارد که در یک نگاه شباهت کاملی به آنچه در iPhone XS Max دیده‌ایم دارد اما با کمی دقت متوجه دو برابر شدن محوطه اسپیکر تماس در بخش بالایی آن می‌شویم که طبق برهی گزارش‌ها به دلیل بهبود سیستم تشخیص چهره Face ID ایجاد شده که امکان شناسایی بهتر چهره و حتی تشخیص کاربران از فاصله بسیار نزدیک‌تر را نیز خواهد داشت.

طراحی مربعی برای دوربین‌های اصلی iPhone 11 تأیید شد

جدا از دوربین، چندی پیش نیز خبرهای دیگر در مورد آیفون‌های سال 2019 اپل منتشر شد که شاید جذاب‌ترین آنها احتمال ارائه سری آیفون 2019 با USB-C بود.

منبع

ارسال یک پاسخ