هواوی میت 9 به آمازون آلکسا مجهز شد

0
2301
هواوی میت 9 به آمازون آلکسا مجهز شد

شرکت هواوی در زمان معرفی گوشی پرچمدار میت 9 در نمایشگاه CES 2017 از تجهیز این گوشی به دستیار هوشمند آمازون آلکسا خبر داده بود؛ این وعده هواوی اینک محقق شده و Mate 9 از این پس از دستیار آمازون آلکسا بهره می‌برد. آمازون آلکسا حاضر در Mate 9 البته تفاوت‌هایی نیز با آنچه در اسپیکر هوشمند Amazon Echo دیده بودیم دارد که عمده آنها برای میت 9، محدودیت به حساب می‌آید. از جمله این محدودیت‌ها باید به لزوم احضار اپلیکیشن Huawei Alexa برای دسترسی به این اپ است و گوشی در حالت پیش‌فرض به کلمات کلیدی احضار این دستیار هوشمند پاسخ نمی‌گوید. به عنوان محدودیتی دیگر نمی‌توان مثل Amazon Echo به موسیقی گوش فرا داد و فیلم و شوها را روی یک Fire Tv‌ پخش کرد.

هواوی البته قول داده تا مشکل اول را در طی یک سال برطرف کند به طوری‌که گوشی بدون نیاز به احضار اپلیکیشن به کلمات کلیدی پاسخ بگوید.

حضور الکسا در میت 9 امکان دسترسی به پلتفرم‌های جداگانه‌ای چون لامپ‌های Philips Hue و IFTTT را فراهم کرده و در صورت در دسترس بودن اکانت Prime آمازون می‌توان تا با صدا اقدام به خرید در فروشگاه آمازون کرد. قابلیت دسترسی به دستیار هوشمند الکسا در میت 9 از امروز با یک آپدیت OTA در اختیار کاربران در آمریکا قرار گرفته است.

منبع

ارسال یک پاسخ