تصویر اولین ماکت آیفون8 واقعی منتشر شد؟

0
2676
تصویر اولین آیفون8 واقعی منتشر شد؟

این روزها فضای مجازی پر از آن تصاویری ست که همگی ادعا می‌کنند آیفون8 واقعی هستند و گه‌گاهی طرح‌های منتسب به این گوشی نیز دست به دست می‌شود. امروز اما تصویری در دست داریم که در دو ویژگی با آنچه تا به امروز دیده‌ایم تفاوت داشته و بدین‌ترتیب احتمال آنکه با ماکت آیفون8 واقعی در این عکس روبرو باشیم اندکی بیشتر است. فاکتور اول به منبع انتشار این عکس تعلق دارد که حساب توئیتری معتبر OnLeaks بوده که تا به امروز منبع بسیاری از خبر‌های مهم بوده است و فاکتور دوم نیز به کیفیت ساخت این ماکت تعلق دارد که نسبت به نمونه‌های قبلی درجه اطمینان بالاتری را ایجاد می‌کند.

در تصویر بخش رویی این ماکت آنچه پیش از همه به چشم می‌آید بریدگی بخش بالایی است که صفحه‌نمایش را نیز در بر می‌گیرد. پیش از این برخی خبرها از وجود چنین طرحی در آیفون 8 همانند گوشی Essential خبر داده بودند. نبود بریدگی دوربین دوم و کناره‌های خمیده در چهار گوشه دستگاه از دیگر نکاتی ست که در تصویر بخش رویی این ماکت دیده می‌شود.

تصویر اولین آیفون8 واقعی منتشر شد؟

بخش شیشه‌ای پشتی نیز مثل بخش رویی بسیار خوش‌ساخت و با ظرافت ساخته شده و جایگاه دوربین‌های دوگانه و بیرون‌زدگی آنها با انتظار اولیه تطابق دارد. در کناره سمت چپ دستگاه دکمه ولوم و سوئیچ Mute قرار دارد اما در هیچ کدام از این دو تصویر نمایی از کناره سمت راست دیده نمی‌شود که این موضوع با توجه به نبود سنسور اثر انگشت مشهود در کل دستگاه، حدس و گمان‌ها در رابطه با جایگیری این سنسور در دکمه پاور را تقویت می‌کند

منبع

ارسال یک پاسخ