تصویر واقعی میت 10 پرو و تصویر نزدیک از مجموعه دوربین‌ها

0
2026
تصویر واقعی میت 10 پرو و تصویر نزدیک از مجموعه دوربین‌ها

طبق آنچه از پرچمداران آینده هواوی می‌دانیم هواوی Mate 10 و Mate 10 Pro‌با چیپ‌ست Kirin 970 می‌آیند و آنطور که تصویر واقعی میت 10 نشان می‌دهد هم این مدل و هم مدل پرو دارای صفحه‌نمایش فول اسکرین با حاشیه‌های حداقلی هستند. امروز تکه دیگری از اطلاعات در مورد میت 10 و میت 10 پرو کامل شده است که به بخش پشتی این دو گوشی مربوط می‌شود. طبق تصویری که امروز رخنه‌دهنده معروف اطلاعات، evleaks یا Evan Blass منتشر کرده است حالا می‌توانیم از طراحی بخش پشتی میت 10 پرو اطمینان داشته باشیم.

در این تصویر که در بالا دیده می‌شود، Mate 10 Pro‌ در سه رنگ مشکی، آبی و قهوه‌ای نشان داده شده است و دو لنز دوربین با نشان Leica همراه با سنسور اثر انگشت در زیر آنها دیده می‌شود. بخش رویی گوشی نیز همانطور که پیش از این مشخص شده بود دارای یک صفحه‌نمایش فول اسکرین با حاشیه‌های عمودی بسیار باریک است که تنها در پایین نشان هواوی را در بر می‌گیرد.

تصویر واقعی میت 10 پرو و تصویر نزدیک از مجموعه دوربین‌ها

Evan Blass به جز این عکس، تصویر دیگری را از این گوشی منتشر کرده که نمای کاملا نزدیکی از دو لنز دوربین را نشان می‌دهد و در آن به جز نشان لایکا و محوطه مربوط به فوکوس لیزری، می‌توان نکته جالب دیگری یعنی f/1.6 بودن دوربین اصلی مجموعه را در آن مشاهده کرد امری که در صورت تحقق، Mate 10 Pro‌ را در ردیف LG V30 به عنوان دارنده‌گان دوربین‌های موبایلی مجهز به روشن‌ترین و سریع‌ترین لنزها، معرفی می‌کند.

طبق اطلاعات به دست آمده، هواوی از این دو گوشی در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر 1396) در شهر مونیخ آلمان رونمایی خواهد کرد.

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ