تلویزیون نوکیا – 55 اینچی 4K با اندروید 9!

0
2162
تلویزیون نوکیا - 55 اینچی 4K با اندروید 9!

ساخت تلویزیون این روزها دیگر به شرکت‌های سنتی و کلاسیکی مثل سامسونگ، ال‌جی و سونی محدود نبوده و شرکت‌های سازنده گوشی‌های موبایل نیز در این زمینه فعالند که از آن جمله می‌توان به Mi TV 4S های جدید شیائومی که همین چند روز برای بازار اروپا معرفی شدند، اشاره کرد. شرکت نوکیا هم ظاهرا قرار است به زودی به جمع این سازندگان اضافه شود. تلویزیون نوکیا که امروز اطلاعاتی از آن در دسترس قرار گرفته ظاهرا یک نمونه 55 اینچی 4K است که به زودی در بازار هند عرضه می‌شود. تلویزیون نوکیا که به صورت کامل Nokia Smart TV خوانده می‌شود به سیستم صدای JBL مجهز است و امروز توسط دفتر استاندارد هند (BIS) تأیید شده است.

مطابق گزارش منتشر شده در این رابطه این تلویزیون 55 اینچی دارای سیستم‌عامل اندروید 9 پای بوده و فروشگاه پلی استور گوگل به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است. بدین‌‌ترتیب کاربران امکان نصب برنامه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید را مستقیما روی تلویزیون خواهند داشت. از دیگر فناوری‌های اشاره شده در مورد این تلویزیون نوکیا باید به Intelligent Dimming اشاره کرده که مشابه local dimming یا micro dimming‌ دیگر سازندگان عمل کرده و در آن با کمک یک الگوریتم خاص، رنگ مشکی خالص‌تر و کنتراست بهتری ارائه می‌شود.

Nokia TV ظاهرا در اوائل دسامیر به بازار هند عرضه شده و باید آن را رقیبی برای دیگر مدل‌های حاضر در این بازار از جمله OnePlus TV و Mi TV دانست. هنوز در مورد قیمت و امکان حضور این دستگاه در دیگر بازارها، خبری منتشر نشده است.

منبع

ارسال یک پاسخ