درآمد HTC در ماه ژوئن دو برابر شد: بهترین نتیجه در 7 ماه

0
2531

شرکت HTC در جدیدترین گزارش مالی خود، اطلاعاتی را در مورد ماه ژوئن در اختیار کاربران و سرمایه‌گذاران این برند قرار داد؛ طبق این گزارش، درآمد HTC در ماه ژوئن به 1.4 میلیارد دلار جدید تایوان (چیزی نزدیک به 44 میلیون دلار آمریکا) رسیده است که با وجود آنکه هنوز با روزهای اوج این شرکت فاصله‌ای غیر قابل باور دارد اما بالاترین درآمد HTC در 7 ماه گذشته به حساب می‌آید.

به دلیل اینکه ماه ژوئن انتهای نیمه اول سال 2019 به حساب می‌آید، HTC همچنین میزان درآمد این شرکت برای این دوره 6 ماهه را نیز اعلام کرده است. درآمد اچ‌تی‌سی در این نوبت به 5.75 میلیارد دلار جدید تایوان یا TWD می‌رسد که معادل 184 میلیون دلار آمریکا بوده و با یک حساب سرانگشتی مشخص می‌شود که نزدیک به یک چهارم این درآمد تنها در همین ماه گذشته یعنی ژوئن تأمین شده است. میزان افزایش درآمد ماهیانه در این شرکت بسیار قابل توجه بوده و مقایسه آن با درآمد ماه می یعنی تنها 753 میلیون TWD، بیش از 94 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

HTC هنوز در شرایط افت و کاهش درآمد به سر می‌یرد اما این کاهش درآمد به تنها 34 درصد رسیده که پایین‌ترین میزان افت از ژانویه 2018 تا به امروز به حساب می‌آید. آخرین دوره‌ای که شرکت HTC افزایش درآمد ماهیانه را تجربه کرده بود دقیقا به دو سال پیش و ژوئن 2017، زمان رونمایی از HTC U11 باز می‌گردد.

درآمد HTC در ماه ژوئن دو برابر شد: بهترین نتیجه در 7 ماه
HTC Desire 19 Plus

برخی از صاحب‌نظران از امکان بهبود اوضاع این برند در آینده پیرو رونمایی از گوشی‌های جدید +‌Desire 19 و U19e خبر می‌دهند؛ امکانی‌که با توجه به رقبای متعدد HTC ‌به خصوص در بین برندهای چینی امر مشکلی به نظر می‌رسد.

منبع

ارسال یک پاسخ