رخنه تصاویر سونی Xperia L3 – راه‌های پرهیز از ناچ

0
1782
رخنه تصاویر سونی Xperia L3 - راه‌های پرهیز از ناچ

پس از آنکه روز گذشته یک اکانت شبکه اجتماعی Weibo سعی در واقعی جلوه دادن تصویری غیر واقعی از Xperia XZ4 نمود حالا باید با دیده تردید به تصاویر منتشر شده در WinFuture در رابطه با Xperia L3 نگریست. تصویر منتشر شده در این رسانه تا حدودی به تصویری که پیش از این در ماه اکتبر به این گوشی منتسب شده بود شباهت دارد اما این بار در رندرهای جدید، دوربین سلفی روی حاشیه نسبتا بزرگ پاینی صفحه (chin) قرار گرفته است. در نتیجه طبق اطلاعات به دست آمده، Xperia L3 دارای یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی بدون ناچ با وضوح 720×1440 پیکسل با نسبت 18:9 بوده که آن را در مقایسه با Xperia XZ4 با صفحه‌نمایش 21:9 از لحاظ کشیدگی در جایگاه پائین‌تری قرار می‌دهد.

رخنه تصاویر سونی Xperia L3 - راه‌های پرهیز از ناچ

طبق اطلاعات تأیید نشده، Xperia L3 دارای سنسور اثر انگشت جای گرفته در کناره دستگاه و حداقل 32 گیگابایت حافظه داخلی‌ست که قابلیت ارتقاء دارد. دوربین‌های دوگانه بخش پشتی شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تعیین عمق است و در زمینه باتری نیز با یک نمونه 3,300mAh روبرو می‌شویم. این گوشی پلاستیکی در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و طلائی با قیمتی که حوالی 199 یورو تخمین زده می‌شود به بازار ارائه خواهد شد.

شرکت سونی به جز XZ4 و L3 که به ترتیب به رده بالا و پائین بازار تعلق دارند از گوشی‌های جدیدی در سری میانی XA نیز احتمالا در MWC 2019 رونمائی خواهد کرد که شامل XperiA XA3 و Xperia XA3 Ultra خواهند بود که برخی منابع آنها را Sony Xperia 10 و Xperia 10 Plus نامیده‌اند.

منبع

ارسال یک پاسخ