انتشار جزئیات بیشتری از Xperia XA3 و XA3 Ultra

0
1627
انتشار جزئیات بیشتری از Xperia XA3 و XA3 Ultra

چند روز پیش اولین تصویر از XPERIA XA3 با صفحه‌نمایش 21:9 سینما واید منتشر شد که اسمارت‌فونی مجهز به صفحه‌نمایشی بیش از اندازه کشیده را نشان می‌داد که با وجود آنکه حاشیه بسیار اندکی در پائین آن دیده می‌شود اما در بخش بالائی به سبک سونی هنوز حاشیه ضخیم و ناخوشایندی را عرضه می‌کرد. در کنار XA3 ظاهرا یک مدل دیگر احتمالا با نام XA3 Ultra نیز وجود دارد که امروز به جز تصاویر جدید، اطلاعات تازه‌ای نیز در مورد آن در دسترس قرار گرفته است؛ شایعات تا به امروز از Xperia XA3 به عنوان یک گوشی 5.9 اینچی یاد کرده‌اند و XA3 Ultra نیز طبق همین اطلاعات، ظاهرا 6.5 اینچی است. تصاویر جدیدی که امروز منتشر شده این دو گوشی را در کنار هم نشان می‌دهد که اندازه‌گیری‌های دقیق از روی تصویر نیز ظاهرا سایر 5.9 و 6.5 اینچی آنها را تأیید کرده و بر نسبت 21:9 یا آنگونه که سونی می‌نامد «CinemaWide» نیز تأکید می‌کند.

انتشار جزئیات بیشتری از Xperia XA3 و XA3 Ultra

بدون در نظر گرفتن اختلاف در اندازه‌ها، XA3 و XA3 Ultra شباهت کاملی به یکدیگر داشته و هر دو از دوربین‌های دوگانه افقی و فلش LED بالای مجموعه دوربین، سنسور اثر انگشت جای گرفته روی کناره‌های دستگاه و حاشیه‌ بسیار ضخیم بر بالای صفحه‌نمایش بهره می‌برند.

طبق تصاویر منتسب به XA3 الترا، در بخش بالائی این گوشی از جک 3.5 میلی‌متری هدست استفاده شده و در پائین نیز جدا از USB-C دو دریچه صدا دیده می‌شود که با وجود آنکه می‌توان امیدوار بود که یک چینش اسپیکر استریو را ارائه کنند اما عملا تا قبل از رونمائی گوشی تضمینی برای این مورد نیست.

انتشار جزئیات بیشتری از Xperia XA3 و XA3 Ultra

در مورد مشخصات داخلی این گوشی‌ها، ظاهرا باید منتظر پروسسور Snapdragon 660 و دوربین‌های دوگانه 23 و 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی هر دو مدل باشیم. وضوح صفحه‌نمایش نیز احتمالا فول اچ‌دی پلاس در نسبت 21:9 یا 1080×2560 پیکسل خواهد بود. سونی ظاهرا قصد دارد از این دو گوشی همراه با پرچمدار Xperia XZ4 در نمایشگاه MWC 2019 که تا چند روز دیگر برگزار می‌شود رونمائی کند.

منبع

ارسال یک پاسخ