ساب‌برند جدید Vivo‌ معرفی شد: iQOO

0
1409
ساب‌برند جدید Vivo‌ معرفی شد: iQOO

ساخت یک زیربرند جدید توسط شرکت‌های سازنده موبایل به امری عادی در طی چند سال گذشته تبدیل شده و تقریبا اکثر شرکت‌های مطرح چینی به این امر مبادرت کرده‌اند که از آن جمله جدا از ساب‌برند آنر هواوی باید به برند Realme از اوپو و برند Redmi از شیائومی اشاره کرد که هر سه گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تری را نسبت به برند اصلی ارائه می‌کنند. امروز دیگر برند چینی مطرح یعنی Vivo نیز با معرفی ساب‌برند iQOO به این جمع پیوسته است؛ این ساب‌برند قرار است در سایت iqoo.com در دسترس قرار می‌گیرد اما در حال حاضر با مراجعه به این سایت چیزی اطلاعاتی در مورد Vivo وجود ندارد.

اگر ایده‌ای در مورد چگونگی تلفظ برند iQOO ندارید بدانید که تنها نیستید چرا که خود Vivo در اکانت شبکه اجتماعی این برند از کاربران در مورد چگونگی تلفظ این نام پرسش نمود و در عرض تنها 3 ساعت بیش از 1,300 کامنت جمع‌آوری شد. ویوو و ساب‌برند جدید آن هنوز هیچ توضیحی مورد محصول قریب‌الوقوع iQOO توضیحی ارائه نکرده‌اند اما این شرکت قرار است همین فردا، محصول واقعی iQOO را به یکی از فالورهای صفحه‌ احتماعی خود ارسال کند و بدین‌ترتیب مطمئنا ظرف همین یکی دو روز اطلاعات کامل‌تری در این مورد به دست خواهد آمد.

به گفته برخی از منتقدان گوشی‌های جدید این ساب‌برند در دسته پیشرفته گیمینگ و در مقابل گوشی‌های ارزان‌قیمت ساب‌برند Realme اوپو قرار خواهند گرفت اما هنوز با اطمینان در مورد این ادعا نمی‌توان اظهارنظر کرد.

منبع

ارسال یک پاسخ