افشای گلکسی Note 5 به رنگ طلایی (عکس)

0
4456
اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

اندکی بیش از دو هفته به زمان احتمالی معرفی نسل بعدی فبلت‌های سامسونگ همراه با ورژن ارتقا یافته Galaxy S6 Edge در تاریخ 13 آگوست زمان باقی ست و هر روز اطلاعات جسته و گریخته‌ای در مورد این دو گوشی منتشر می‌شود. در تازه‌ترین خبر، تصویری از گلکسی Note 5 با بدنه طلایی در دسترس قرار گرفته که علاوه بر رنگ جدید، شیوه دسترسی به قلم دستگاه را نیز نشان می‌دهد.

تا پیش از این یکی از مهم‌ترین سوالات بدون پاسخ در مورد نوت 5 به چگونگی دسترسی به قلم دستگاه موسوم به S Pen تعلق داشت. علت مطرح شدن این سوال به ظاهر محل جایگیری قلم در بدنه گوشی تعلق داشت که به نظر جایی برای قرار گرفتن دست و به بیرون کشیدن قلم در آن دیده نمی‌شد این موضوع و مطرح شدن Patent جدیدی از سامسونگ برای خارج شدن خودکار و اتوماتیک قلم دستگاه از جایگاه خود این احتمال را قوت بخشید که شاید در نوت 5 از این قابلیت استفاده شده باشد اما تصویر جدید این گوشی و اطلاعات منبع جدید این امکان را رد کرده است.

گلکسی Note 5 - اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

در تصاویر جدیدا منتشر شده از گلکسی Note 5 نه‌تنها رنگ جدید طلایی و لوگوی AT&T به وضوح به چشم می‌خورد بلکه با نمایش شاتی از بخش پایین دستگاه سوال بی جواب چگونگی خارج شدن قلم S Pen از جایگاه خود نیز پاسخ داده شده است.

گلکسی Note 5 - اطلاعات جدید در مورد گلکسی نوت 5

در این عکس همانطور که در زیر مشاهده می‌شود شکاف کوچکی در بخش خارجی جاگاه قلم قرار دارد که فضای کافی برای استفاده از انگشت اشاره برای خارح کردن قلم را ایجاد می‌کند. حضور اسپیکر اصلی، پورت Micro USB، جک هدست و میکروفون تماس در این عکس شباهت کاملی گلکسی Note 5 به Galaxy S6 در بخش پایینی دستگاه را نشان می‌دهد.

منبع

ارسال یک پاسخ