سامسونگ 55 میلیون گلکسی S7 و S7 edge‌ فروخته است

0
2458
سامسونگ 55 میلیون گلکسی S7 و S7 edge‌ فروخته است

پرچمداران S7 و S7 edge‌ سامسونگ یکی از دیرپاترین دیوایس‌های اندرویدی سامسونگ در بازار به حساب می‌آیند که سال گذشته به دلیل مشکلات ایجاد شده برای Note7 بار دیگر با تبلیغات گسترده به صحنه رقابت اسمارت‌فون‌ها بازگشتند. این دو گوشی به لطف این حضور طولانی‌مدت خود فروشی بسیار مناسب را نیز تجربه کرده‌اند که حتی در مقیاس شرکتی به بزرگی سامسونگ  نیز کمتر سابقه داشته است.

طبق جدیدترین گزارش موسسه Strategy Analytics گوشی‌های S7 و S7 edge‌ سامسونگ از زمان حضور خود در بازار تا به امروز نزدیک به 55 میلیون عدد به فروش رسیده اند و در همین سه ماهه اول سال 2017 نیز فروش آنها چندان کم نشده و فروش مناسب 7.2 میلیونی را تجربه کرده‌اند. برای فهم میزان بزرگی این میزان فروش برای یک گوشی پرچمدار تنها کافی ست آن را با نمونه بسیار موفقی چون خانواده هواوی P9 مقایسه کنیم که از سوی هواوی با شادی هرچه تمام‌تر به فروش 12 میلیونی آنها اشاره شده است.

سامسونگ 55 میلیون گلکسی S7 و S7 edge‌ فروخته است

طبق گزارش Strategy Analytics در فاسله سه ماهه ژانویه تا ماه مارچ سال جاری یعنی در فصل اول سال 2017 تعداد گوشی‌هایی که سامسونگ از مدل‌های مختلف به فروش رسانده است به رقم 92.8 میلیون عدد می‌رسد که از میان آنها نزدیک به 80 میلیون عدد را اسمارت‌فون‌ها یا گوشی‌های هوشمند تشکیل می‌دهند. با این احتساب سامسونگ در حال حاضر نزدیک به 23 درصد از سهم جهانی بازار اسمارت‌فون‌ها را در اختیار دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ