طراحی کامل iPhone 12 Pro Max با یک رندر CAD لو رفت!

1
1961
طراحی کامل iPhone 12 Pro Max با یک رندر CAD لو رفت!

با اینکه هنوز ماه‌ها تا رونمایی آیفون پرچمدار بعدی اپل باقی‌ست و در این روزها نیز توجه دوست‌داران اپل به گوشی کوچک و جالب‌توجه جدید این برند یعنی iPhone SE جدید معطوف است، امروز اطلاعاتی در مورد iPhone 12 Pro max به نقل از شخصی که ظاهرا رندر CAD این گوشی را در اختیار دارد منتشر شده است. در رندر جدید iPhone 12 Pro Max (یا هر نام دیگری که اپل در نهایت برای پرچمدار اصلی خود انتخاب می‌کند)، جزییات و اطلاعات فراوانی در مورد این گوشی به چشم می‌خورد که سیمای این مدل را تا حدود زیادی ترسیم می‌کند. این طرح البته ظاهرا هنوز کامل نشده و در حدود 70 درصد آن نهایی شده است و بدین‌ترتیب شاید در آن برخی تغییرات در آن صورت بگیرد.

طراحی کامل iPhone 12 Pro Max با یک رندر CAD لو رفت!

بقیه مشخصات حاصر در این تصاویر البته به گفته منبع خبر نهایی بوده و در بسیاری از موارد ظاهرا در حال مشاهده نسخه نهایی آیفون 12 پرو مکس هستیم. در این گوشی همانطور که پیش از این نیز خبرهایی در رابطه با آن منتشر شده بود با طراحی مشابه آی‌پد پرو یعنی دستگاهی با لبه‌های تخت روبرو می‌شویم که گوشی را قطورتر از آن‌چه که هست نشان می‌دهد و تا حدودی نیز ظاهری مشابه آیفون 5s به آن می‌بخشد.

طراحی کامل iPhone 12 Pro Max با یک رندر CAD لو رفت!

دیگر نکته جالب‌توجه در این میان به حاسبه‌های پیرامونی صفحه‌نمایش تعلق دارد که در حدود 0.9 میلی‌متر کوچک‌تر شده‌اند و ناچ بزرگ بالای صفحه‌نمایش نسل‌های قبلی نیز حالا ظاهرا قرار است کوچک‌تر از همیشه طراحی شود. به‌عنوان نمونه‌ای برای مقایسه، این ناچ ظاهرا به اندازه ناچ مشابه در گوشی OnePlus 6 خواهد بود. کوچک‌تر شدن ناچ، راه را برای بزرگ‌تر شدن صفحه‌نمایش فراهم آورده و ظاهرا این بار با تغییر کوچکی در ارتفاع و عرض با یک پنل 6.7 اینچی روبرو خواهیم شد.

طراحی کامل iPhone 12 Pro Max با یک رندر CAD لو رفت!

دیگر نکته جدید در این گوشی مطمئنا به دوربین‌های بخش پشتی آن باز می‌گردد که حالا با افزوده شدن سنسور LiDAR که چندی پیش در نسل جدید iPad Pro 12.9 و iPad Pro 11 جدید مورد استفاده قرار گرفته بود، ظاهر متفاوتی را به خود گرفته است. این طراحی البته ظاهرا جزء قسمت‌های تکمیل نشده در این گوشی بوده و شاید در ساختار آن جابجایی صورت بگیرد. در این طراحی جدید همچنین از شکل متفاوت دریچه‌های صدای اسپیکر سخن به میان آمده که ظاهرا به افزایش 10 تا 15 درصدی بلندی صدا منجر خواهد شد.

منبع

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ