لو رفتن تصویر 6 گوشی جدید آلکاتل :‌ تغییر در نام‌گذاری

0
1914
لو رفتن تصویر 6 گوشی جدید آلکاتل :‌ تغییر در نام‌گذاری

در سال 2017 تا به امروز نزدیک به 12 گوشی جدید آلکاتل به بازار ارائه شده و این شرکت و مالکان چینی آن ظاهرا قصد دارند این روند رو به رشد (حداقل در تعداد) را در ماه‌‌های باقی‌مانده سال نیز ادامه دهند. از جمله این موارد می‌توان به معرفی چهار موبایل جدید آلکاتل در IFA 2017 و رونمایی از آلکاتل Flash‌ با 4 دوربین و پروسسور 10 هسته‌ای اشاره کرد. امروز لیکر معروف evleaks تصویری از 6 گوشی جدید آلکاتل را به نمایش گذاشته که ظاهرا دیگر با عنوان Idol شناخته نمی‌شوند.

اطلاعات در مورد این شش گوشی تنها از طریق تصویر آنها حاصل شده و در این لحظه هیچ اطلاعات اضافه دیگری در این زمینه در دست نیست. طبق این تصویر که در بالا دیده می‌شود ظاهرا ارزان‌قیمت‌ترین و ساده‌ترین گوشی در این جمع، مدل 1X است که با توجه به تصویر می‌توان جنس پلاستیکی بدنه آن را حدس زد و از نبود سنسور اثر انگشت نیز در آن اطمینان داشت. مدل Aclatel 3 ظاهرا اولین گوشی در این جمع است که دارای سنسور اثر انگشت است و مدل 3C نیز ظاهرا همان مدل 3 با برخی تغییرات برای کاهش قیمت است که سنسور اثر انگشت نیز در جمع همین گزینه‌های حذف شده قرار دارد. مدل‌های 3X و 3V ظاهرا ورژن‌های بالاتری از Alcatel 3 هستند که هر دو دوربین‌هیا دوگانه و سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه داشته و حاشیه‌های جانبی اندکی در صفحه‌نمایش آنها دیده می‌شود هرچند هنوز حاشیه‌های عمودی زیادی در بالا و پایین پنل آن‌ها وجود دارد. در نهایت پیشرفته‌ترین گوشی از این جمع، ظاهرا مدل Alcatel 5 است که اولین نکته قابل توجه در مورد آن به حاشیه بسیار باریک بخش پائینی تعلق داشته و ظاهرا آلکاتل نیز شانس خود را با این مدل برای ارائه یک گوشی با صفحه‌نمایش واید 18:9 خواهد آزمود. این 6 گوشی جدید آلکاتل احتمالا به زودی به بازار عرضه می‌شوند و تا آن زمان شاید اطلاعات تکمیلی دیگری در مورد آنها منتشر شود.

امروز تصویری از 6 گوشی جدید آلکاتل به بیرون درز پیدا کرده است که با توجه به تصویر آنها می‌توان حدس زد که به کلاس‌های قیمتی مختلف تعلق دارند.

منبع

ارسال یک پاسخ