HTC One M9s ‌ نسخه ضعیف شده‌ M9 با چیپ مدیاتک

0
2752

مدت‌ها از زمان ارائه آخرین پرچمدار اصلی شرکت HTC موسوم به One M9 می‌گذرد در این مدت با الهام از این مدل نمونه‌های مشابه دیگری با تفاوت‌های مختلف روانه بازار شدند اما امروز شرکت HTC مدل جدیدی را به این کلاس ارائه داده که در نامگذاری شباهت نزدیکی به مدل پیشین این کلاس دارد و بزرگ‌ترین تفاوت آن با One M9 در بخش پردازشی دستگاه نهفته است.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات HTC One M9 به چیپ‌ست پردازشی Snapdragon 810 آن تعلق داشت که حرارت بالای تولید شده در آن بر پرفورمنس هسته‌های پردازشی آن تاثیر منفی مشهودی برجای می‌گذاشت. One M9s ضمن حفظ ظاهری فلزی و صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی مدل قبلی از چیپ‌ست پردازشی تازه‌ای یعنی MediaTek Helio X10 بهره می‌برد که با وجود جدید بودن برای One M9، پیش از این در اسمارت‌فون‌های دیگری از این سازنده نیز مورد استفاده قرار گرفته است. Helio X10 از 8 هسته 2.2 گیگاهرتزی ARM A53 بهره می‌برد در حالی‌که Snpadragon 810 از 4 هسته پیشرفته‌تر ARM A57 و 4 هسته ضعیف‌تر ARM A53 بهره می‌گرفت.

معرفی htc one m9s

M9s درست همانند رابطه مابین One E9 و One E9s از مشخصات ضعیف‌ترین نسبت به نسخه اصلی بهره می‌برد و این کاهش مشخصات علاوه بر چیپ‌ست پردازشی به حافظه داخلی و حافظه رم نیز امتداد پیدا می‌کند. M9s تنها از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که در One M9 اصلی به ترتیب 3 گیگابایت و 32 گیگابایت بود.

معرفی htc one m9s

در زمینه دوربین با شرایط متفاوتی روبرو می‌شویم؛ از یک سو رزولوشن دوربین از 20 مگاپیکسل به 13 مگاپیکسل یعنی مشابه دوربین حاضر در مدل‌های E9 و E9s کاهش یافته اما در سوی مقابل لرزه‌گیر اپتیکال به دوربین افزوده شده است دوربین دوم گوشی یک نمونه 4 مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel است که از این لحاظ تفاوتی با One M9 ندارد.

سایر مشخصات گوشی شامل ابعاد و وزن و مشخصات ارتباطی دستگاه تفاوت خاصی نسبت به گذشته نداشته است. HTC One M9s در حال حاضر در تایوان با قیمت پیش‌فروشی حوالی 394 دلار در دسترس قرار دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ