معرفی تلویزیون شیائومی Mi LED TV 4 با سایز 55 اینچ

0
2579
معرفی تلویزیون شیائومی Mi LED TV 4 با سایز 55 اینچ

ردمی نوت 5 و ردمی نوت 5 پرو تنها محصولاتی نبود که شرکت شائومی امروز در هند معرفی کرد؛ این شرکت امروز از یک تلویزیون  هوشمند جدید نیز پرده‌برداری کرد. این تلویزیون شیائومی 55 اینچی بوده و از طراحی جالب و متفاوتی بهره می‌برد. اولین نکته جالب در مورد طراحی این تلویزیون شیائومی به ضخامت آن تعلق دارد که تنها 4.9 میلی‌متر است و یکی از نازک‌ترین تلویزیون‌های حاضر در بازار به شمار می‌رود. وضوح تصویر این تلویزیون 4K است و از تصویر HDR نیز پشتیبانی می‌کند. در معرفی آن به صدای دالبی و dts نیز اشاره شده است. سیستم‌عامل این تلویزیون از نوع اندروید است و نوعی سیستم هوش مضنوعی ساخته شده توسط شائومی به نام Patchwall نیز در آن در نظر گرفته شده که به گفته شرکت سازنده با تشخیص نیازهای کاربر می‌تواند محتوای متناسب با نیازهای وی را به مرتب کند. حافظه رم دستگاه 2 گیگابایت بوده و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد. پردازش در این تلویزیون نیز با یک پروسسور خاص 64 بیتی انجام می‌شود.

معرفی تلویزیون شیائومی Mi LED TV 4 با سایز 55 اینچ

تلویزیون شیائومی تنها در بخش سخت‌افزار، موفق ظاهر نشده و در زمینه تأمین محتوا نیز دیوایس متفاوتی به حساب می‌آید جائی‌که در همکاری شائومی با شرکت‌های تأمین‌کننده محتوا قرار است بیش از 500 هزار ساعت محتوا که 80 درصد آنها رایگان است برای این دستگاه ارائه شود. در بخش ارتباطات این تلویزیون از بلوتوث نسخه 4.0، وای‌فای دو بانده، 3 پورت HDMI، دو پورت USB و یک اتصال LAN استفاده شده است.

معرفی تلویزیون شیائومی Mi LED TV 4 با سایز 55 اینچ

ریموت کنترل این تلویزیون نیز جالب توجه است و در حالی که بیش از اندازه به ریموت کنترل نسل قبلی Apple TV شباهت دارد در آن تنها 11 دکمه در نظر گرفته شده و به دلیل اینکه با بلوتوث کار می‌کند نیازی نیز به گرفتن کنترل به سمت تلویزیون برای عملکرد نیست. این تلویزون قرار است با قیمت 39,999 روپیه (نزدیک به 624 دلار آمریکا) به بازار ارائه شود.

منبع

ارسال یک پاسخ