تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 لو رفت!

0
2500
تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 لو رفت!

آنطور که همگان انتظار دارند تا چند روز دیگر و همزمان با آغاز نمایشگاه MWC 2018‌ در بارسلون اسپانیا، شرکت نوکیا از محصولات داغ و متفاوتی رونمائی می‌کند که از ان جمله باید به نوکیا 9 و Nokia 7 Plus اشاره کرد. نوکیا 7 پلاس ظاهرا اولین گوشی نوکیا با صفحه‌نمایش 18:9 بوده و با ظاهرا متفاوت و پردازنده Snapdragon 660 قرار است نقش دیوایس پر فروش این شرکت فنلاندی در رده میانی بازار را ایفا کند. ظاهرا این دو گوشی تنها محصولات نوکیا برای MWC امسال نیست و باید منتظر یک گوشی کوچک و ارزان‌قیمت در رده پائین به اسم نوکیا 1 نیز باشیم. امروز آنچه تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 خوانده می‌شود به بیرون درز پیدا کرده که این دو گوشی را به صورت واضح به نمایش می‌گذارند.

تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 لو رفت!

این اطلاعات امروز توسط لیکر معروف Evan Blass که وی را با آی‌دی توئیتری evleaks می‌شناسیم منتشر شده و تقریبا همه نکات و ظرائف را در مورد این گوشی‌ها مشخص می‌کند. با نوکیا 7 پلاس شروع می‌کنیم که در تصویر آن نکته جالبی دیده می‌شود که برای علاقه‌مندان به اندرویدهای خام و البته نچندان گران‌قیمت بسیار جالب‌توجه است؛ در پشت این گوشی طبق تصویر ارائه شده، لوگوی Android One گوگل دیده می‌شود که بدین‌ترتیب می‌توان از آپدیت شدن متوالی این گوشی به نسخه‌های جدیدتر اندروید برای مدت نسبتا طولانی اطمینان داشت و قیمت دستگاه نیز ظاهرا نباید چندان بالا باشد. طبق آنچه تا به امروز در مورد نوکیا 7 پلاس می‌دانیم، این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش کشیده 18:9 با دو دوربین در بخش پشتی، پردازنده SD660 و 4 گیگابایت رم بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز در بخش پشتی جای دارد. دو رنگ حاضر در این عکس، یکی سفید و دیگر مایل به قهوه‌ای است اما نوکیا ثابت کرده که در این زمینه دست و دلباز بوده و شاید باید منتظر رنگ‌های دیگری برای این مدل باشیم. انتخاب رنگ نارنچی برای له‌های دوربین، نشان نوکیا و دورتادور سنسور اثر انگشت به جذابیت این مدل کمک فراوانی کرده است.

تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 لو رفت! تصاویر رسمی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 لو رفت!

اما به جز این گوشی، نوکیا 1 نیز در اطلاعات امروز به نمایش گذاشته شده است. این گوشی کوچک صفحه‌نمایش عادی 16:9 دارد و در زیر صفحه‌نمایش آن دکمه‌ای دیده نمی‌شود. در کناره‌ها نیز تنها دکمه تغییر ولوم و کلید پاور را می‌توان دید. یک دوربین در جلو و یک دوربین در پشت. نکته جالب در مورد نوکیا 1 این است که ظاهرا کاور بخش پشتی این گوشی قابل تعویض است و شاید بتوان رنگ‌های مختلفی را برای آن سفارش داد.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

ارسال یک پاسخ