معرفی پاناسونیک G9 دوربین بدون آینه با لنز قابل تغییر

0
2799
معرفی پاناسونیک G9 دوربین بدون آینه با لنز قابل تغییر

پاناسونیک G9 نام دوربین جدید این کمپانی ژاپنی است که امروز به عنوان پرچمدار این برند در رده دوربین‌های بدون آینه با لنزهای قابل تغییر معرفی شد. این شرکت نزدیک به دو سال پیش دوربین پاناسونیک G7 را با لنز قابل تغییر و بدون آینه معرفی کرده بود و پاناسونیک G9 نیز به نوعی ادامه همین سری به حساب می‌آید. بدنه G9 از جنس آلیاژ منیزیم بوده و در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است. این بدنه می‌تواند همچنین در برابر سرمایی تا 10- سانتیگراد نیز مقاومت کند. در این دوربین از دو اسلات SD کارت از نوع UHS II استفاده شده که کلاس کاری این مدل را به خوبی نشان می‌دهد

معرفی پاناسونیک G9 دوربین بدون آینه با لنز قابل تغییر

Panasonic Lumix G9 یک دوربین 20.3 مگاپیکسلی در رده مایکروفور تردها بوده که به فیلتر پایین‌گذر و موتور رندرینگ Venus 10 مجهز است. این دوربین می‌تواند تصاویر 80 مگاپیکسلی در حالت RAW یا فرمت JPEG تهیه کند. لرزه‌‌گیر بدنه دوربین 5 جهته بوده و روی لنز نیز لرزه‌‌گیر 2 جهته را ارائه می‌کند این وضعیت می‌تواند در هنگام عکاسی و فیلم‌برداری به کاهش لرزه‌های دست کمک کند.

صفحه‌نمایش بخش پشتی پاناسونیک G9 یک نمونه 3 اینچی با وضوح 1,040,000 نقطه و تاچ‌اسکرین بوده و چینش ساب‌پیکسل‌ها در آن RGBW است که به بهتر دیده شدن صفحه‌نمایش در نور خورشید کمک می‌کند بالای صفحه‌نمایش یک چشمی بزرگ الکترونیکی دیده می‌شود که دارای فناوری OLED بوده و بزرگ‌نمایی 0.83 برابر و 100 درصد پوشش فضای پیش رو را دارد. این چشمی دارای وضوح 3,680,000 نقطه بوده و نرخ به‌روزسانی آن 120 هرتز است.

معرفی پاناسونیک G9 دوربین بدون آینه با لنز قابل تغییر

نرخ عکاسی پی در پی در این مدل 20 فریم در ثانیه با فوکوس پیوسته و 60 فریم در ثانیه با فوکوس ثابت با حداکثر وضوح یعنی 20.3 مگاپیکسل است. در بخش فیلم‌برداری می‌توان با وضوح 6K با 30 فریم در ثانیه یا 4K با 60 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کرد اما نگفته پیداست که برای فیلم‌برداری حرفه‌ای 4K باید به سراغ دوربین‌های سری GH5 پاناسونیک رفت. تعداد نقطه‌های فوکوس در این دوربین به 225 عدد می‌رسد و طبق ادعای این شرکت با 0.04 ثانیه سریع‌ترین زمان فوکوس را ارائه می‌کند.

معرفی پاناسونیک G9 دوربین بدون آینه با لنز قابل تغییر

این دوربین برای بادی تنها با قیمت 1700 دلار ارائه می‌شود و یک باتری گریپ 350 دلاری نیز از هم‌اکنون در لیست لوازم جانبی ارائه شده برای آن قرار دارد.

منبع

ارسال یک پاسخ